Gå til innhold

Tips om spill - GameBoy


morsan

Anbefalte innlegg

Får å "overleve" sommerens flyturer etc har vi tenkt å la en stk GameBoy Advance til familiens 5-åring inngå som en del av feriebudsjettet!

Men hvilket spill anbefales?? Tar super-gjerne imot tips! (PS: Det er en gutt vi har)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pokemon Gull er kjempepopulært her hos min 7-åring :) Han har også Pokemon sølv, Pokemon gul og Pokemon crystal. Og alle er populære bortsett fra Pokemon Crystal, den klarer han ikke helt.

Donkey Kong er kuul. Zelda er litt vanskelig.

Så ja, jeg ville nok anbefalt et Pokemon spill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke har sansen for pokemon, har ikke jentungen fått det.....kjøpte super mario og harry potter. Det sist nevnte er for vanskelig, men mario klarer hun fint...Hun er foresten 5 år...

og ikke minst.........syns mario er ganske gøy jeg oxo:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår fireåring har

et Smurfespill - litt vanskelig

Tom og Jerry - litt vanskelig

Et bilspill som han aldri spiller

SuperMario - som han elsker, men litt vanskelig

Og favoritten er MIKKE MUS Det er det letteste, og gøyeste, syns vi begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lille roro

Pokemon spill er sikkert kjempe populært

Tror ikke dem har pokemon på gameboy advance.

Men Super Mario er det morsomste spillet å anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille roro

Pokemon spill er sikkert kjempe populært

Tror ikke dem har pokemon på gameboy advance.

Men Super Mario er det morsomste spillet å anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke har sansen for pokemon, har ikke jentungen fått det.....kjøpte super mario og harry potter. Det sist nevnte er for vanskelig, men mario klarer hun fint...Hun er foresten 5 år...

og ikke minst.........syns mario er ganske gøy jeg oxo:-)

Takk for svar - til deg og de andre! :-)

Et tilleggsspm: Finnes det flere varianter av SuperMario? Eller bare en? Vil gjerne vite om de varme anbefalingene fra så mange gjelder det samme spillet! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille roro

Takk for svar - til deg og de andre! :-)

Et tilleggsspm: Finnes det flere varianter av SuperMario? Eller bare en? Vil gjerne vite om de varme anbefalingene fra så mange gjelder det samme spillet! :-)

Foreløbig så tror jeg det er bare ett superMario spill på Advance,tror det heter superMArioland,men er ikke hlet sikker.Men de fleste mariospillene i andre versjoner er jo artige.Nintendo 64 og gameboy color variantene.Lykke til med kjøpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en sånn til 10-åringen, men det er jo ikke råd å se hva som er på skjermen! Jeg vurderer å kjøpe en Sånn Color GameBoy til Plutten på 5 jeg (til meg - hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...