Gå til innhold

Jeg er ikke lenger gravid!


becca72

Anbefalte innlegg

Så endte det i abort da...

Jeg har blødd som en foss siden fredag, og hatt magesmerter. Tok en hjemmetest i dag, og den var så svak at den nesten var negativ. Så det er tydelig at hcg nivået er på vei ned! Har prata med riksen, og hun sa det var ikke håp når jeg hadde blødd så mye, og testen i tillegg var så svak.

Nå er jeg bare så trist. Jeg har gråti masse idag, så nå tror jeg nesten jeg er tom. Sambo ble kjempelei seg, og kom hjem fra jobb. Når han kom hjem holdt han hardt rundt meg mens jeg gråt og gråt....

Huff - det gjør så vondt...

Jeg kunne ringe inn på neste mens, så vi er snart tilbake i gamet igjen ;-)

Lykke til alle dere andre!

Trist klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så inderlig trist for dere, håper dere klarer det bra. Trøst hverandre masse i dagene framover.

Trøsteklem fra

Kjære becca,

NEI NEI NEI ! ! ! Dette var forferdelig trist å høre. Jeg føler så inderlig med dere.

Jeg trodde jeg hadde brukt opp uflaksen for oss alle her inne nå!

Det er litt av en berg og dalbane vi kjører, fra toppen av lykke til dyp dyp sorg!

Selv om det ikke er noen trøst nå, så vet jeg at det går bra til slutt. Og det er helt utrolig hvor fort vi finner styrke til å se frem mot nytt forsøk.

Kjære becca, ta godt vare på hverandre fremover nå. Og om noen uker er du i gang med forsøk igjen.

Stooor trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei becca, huff så trist dette var. Vet veldig godt hvor vondt det du har det nå. Godt å høre at du allerede klarer å se fremover. Du kan iallefall bli gravid, becca, og plutselig går det bra. Krysser alt jeg har for at det blir ved neste forsøk!!!

Trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Våril

Kjære becca,

NEI NEI NEI ! ! ! Dette var forferdelig trist å høre. Jeg føler så inderlig med dere.

Jeg trodde jeg hadde brukt opp uflaksen for oss alle her inne nå!

Det er litt av en berg og dalbane vi kjører, fra toppen av lykke til dyp dyp sorg!

Selv om det ikke er noen trøst nå, så vet jeg at det går bra til slutt. Og det er helt utrolig hvor fort vi finner styrke til å se frem mot nytt forsøk.

Kjære becca, ta godt vare på hverandre fremover nå. Og om noen uker er du i gang med forsøk igjen.

Stooor trøsteklem fra

Dette var fryktelig, fryktelig trist. Andre ord har jeg ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som det herjet en "ond ånd" over forsøkene som ble gjort i mars-tider: enten så ble ingen gravide, og flere av de som ble det så har det endt dårlig:-((

MEN kjæreste becca, da er det vel godt å vite at du skal nå forsøke igjen i lysere og bedre tider !!!

Vipps, så er du i gang igjen, før du vet ordet av det så sitter du på toalettet med 2 BLÅE streker som lyser mot deg, og neste gang blir dem knall blåe hele løpet ut :-)))

Jeg kan tyde av innlegget ditt at du allerede er innstilt på neste runde, og det er jo kjempeflott, MEN ta deg/dere god tid til å komme over det triste som har skjedd!! Det er en oppfordring fra meg, jeg har selv lært at det kan være meget skummelt å "prøve å bagatellisere" eller fortrenge det vonde.

MEN ikke missforstå , det er all grunn til å være positiv til neste forsøk, men som sagt gi dere selv tid til å bearbeide denne sorgen også :-)))

jeg tenker på dere, og gleder meg til neste gladmelding . Jeg skal følge med !!!!

Stoor klem og trøst fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Becca!

Dette var jo forferdelig trist. Føler veldig med deg og forstår du har det tungt nå. Heldigvis virker det jo som du har lett for å bli gravid. Det ordner seg helt sikkert til slutt for deg.

Stor trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trist, becca72. Har selv vært der, og vet hvor vondt det er. Ta vare på hverandre og så håper jeg ventetiden ikke faller for lang til dere kan begynne på neste runde.

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Becca72.

Jeg er kjempe lei meg på dine/deres vegne. Dette var ikke det som skulle skje.

Men, jeg venter på deg på gravid forum....

Vi må ha noen måneder sammen der.

Vi sees nok snart der skal du se.

Alle gode lykke ønskninger fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære becca72!

Dette var trist å lese. Håper virkelig det ordner seg for dere. Jeg krysser alt jeg har.

Varme tanker og store klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katheinka

Nei dette var triste nyheter, Becca 72. Håpet og trodde det skulle ordne seg for dere. Ta dere tid til å sørge, så er dere snart på banen igjen. Du har vist at du kan bli gravid, så det er ingen grunn til at det ikke skal ordne seg neste gang.

Trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler veldig med deg. Det er ikke kjekt det der når du først har fått de to blå for så å bli fratatt gleden. Rettferdig er det i hvert fall ikke. Kan ikke annet enn å ønske deg bedre lykke til neste gang.

Trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære becca72!

Nei, og nei. Dette var ulidelig trist lesing. Og dessverre så er det ikke så mye en kan si som kan snu på dette. Ord blir bare fattige. Jeg føler virkelig med dere begge to. Ta deg tid og lov til å sørge, og ta godt vare på hverandre.

Krysser fingrene for at det er din tur neste gang, og at det da skal holde helt til mål.

Stor trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist ! Dette var ikke noe kjekt , føler med deg . Har liksom imgenting fornuftig å si i en slik stund , kan bare si at jeg håper det går bedre for deg etter hvert og at du får bedre lykke neste gang. Håper du og samboeren din klarer å trøste hverandre nå og tar godt vare på hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, jeg er så veldig lei meg på deres vegne, det var ikke sånn dette skulle være!!!!

Føler så inderlig med dere og er fryktelig trist på deres vegne.

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hjelpelös

Hei Becca72.

Nei, dette var trist å höre. Jeg föler med deg. En ting er å ha et mislykket forsök, men å få to blå for så å senere abortere må väre mye verre. Ord blir fattige. Ta godt vare på hverandre.

Trösteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...