Gå til innhold

FU:Hva er det dummeste du har kjøpt?


Gjest Iznogood

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har nok mange dumme impulskjøp på samvittigheten, men det jeg har angret mest på må være den stygge tatoveringa på ankelen. Den lar seg til alt overmål ikke pynte på en gang, så enten må den fjernes eller så må jeg fortsette å fortrenge at den eksisterer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lex Lea

Hair-extensions fra TV-shop....... *gremmes*

Ideen er jo fin den, men på meg så det virkelig ut som noe loslitt hippie-aktig, jeg har aldri brukt dem mer enn som underholdning på fester og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5barnsmor

angret og angret!!! det nytter ikke å gråte over spilt melk....:)

det desidert dummeste jeg har kjøpt var en håndsymaskin fra Select.....spør om gubben har mobbet meg for den *ler*. Det virket sånn at først sydde du et stykke og så kunne du ta trådene og rekke alt opp igjen for den festet ikke tråden.....sømmene så ut slik som på femkilospotetsekker....:) *grem*

hilsen fra lattermild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest idioten

angret og angret!!! det nytter ikke å gråte over spilt melk....:)

det desidert dummeste jeg har kjøpt var en håndsymaskin fra Select.....spør om gubben har mobbet meg for den *ler*. Det virket sånn at først sydde du et stykke og så kunne du ta trådene og rekke alt opp igjen for den festet ikke tråden.....sømmene så ut slik som på femkilospotetsekker....:) *grem*

hilsen fra lattermild

Det må være den flotte treningsdrakten til kona som netopp hadde født!!

Gjett om hun ble fornærmet da!!

Mente jo ikke at hun trengte å trene....æhhhh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være den flotte treningsdrakten til kona som netopp hadde født!!

Gjett om hun ble fornærmet da!!

Mente jo ikke at hun trengte å trene....æhhhh...

Min eks slo deg! -han kjøpte sexy liten sort truse i str. 36 (brukte vel den størrelsen da jeg var 12) og en badevekt! hehehe, han hadde heller ikke noen baktanker, men visste jeg hadde ønsket meg badevekt. - men allikkavæl da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lydboken "trist som faen" av Ari Behn, trodde det skulle bli lettere å høre enn å lese den, -men jeg har enda ikke fått hørt alt - for jeg blir forstyrret hele tiden, dessuten så flyr Plutt og kjører det første sporet hele tiden for vennene sine, -HØR NÅ!!!! "Ari Behn, trist som faen" - sier han.....og så ler de seg fordervet av spenning over at det bannes på stereoen! *s*

Har egentlig ikke kjøpt noe jeg angrer på jeg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...