Gå til innhold

Den store vårrengjøringen:o)


Solsikke

Anbefalte innlegg

Har du noen vårrengjøring?

I dag begynte jeg. Regner med at jeg bruker noen dager på det:o) Ferdig med badet nede og nesten ferdig med soverommet vårt. Det blir ikke ferdig før i morgen, men det meste er gjort der:o) Planen er å ta alle tre soverommene, skapene,klærne og resten av huset:o) Men spørs om det blir gjort da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hum.. Hadde egentlig ingen planer om å ha det.. Men ble litt inspirert av deg nå.. Hum-...

Inspirert:o) Ja kjekt å få gjort det i alle fall. Madressene har vært ute å blitt banket, dynene har hengt på altanen hele dagen. Deilig lukt på soverommet vårt nå:o) Gjenomtrekk det meste av dagen*s*

Men spørs om jeg får gjort meg ferdig da*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuhhgh for en energi...Jeg skulle gjerne...men...Paneltak er noe dritt å vaske!

Tror jeg tar vinduene en dag jeg får ånden. Utover det blir det vanlig fredagsvask.

Forøvrig har jeg nok med eksamen og bekjempelse av maur! (har ringt en ekspert i dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuhhgh for en energi...Jeg skulle gjerne...men...Paneltak er noe dritt å vaske!

Tror jeg tar vinduene en dag jeg får ånden. Utover det blir det vanlig fredagsvask.

Forøvrig har jeg nok med eksamen og bekjempelse av maur! (har ringt en ekspert i dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert:o) Ja kjekt å få gjort det i alle fall. Madressene har vært ute å blitt banket, dynene har hengt på altanen hele dagen. Deilig lukt på soverommet vårt nå:o) Gjenomtrekk det meste av dagen*s*

Men spørs om jeg får gjort meg ferdig da*s*

Hehe, det er det da.. sånn er hvertfall jeg, kan starte hel-hjertet med noe, men så plutselig bare dapper det av, så fikk jeg ikke gjort det ferdig..

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, det er det da.. sånn er hvertfall jeg, kan starte hel-hjertet med noe, men så plutselig bare dapper det av, så fikk jeg ikke gjort det ferdig..

:o)

Jeg må i alle fall få tatt klesskapene, de er stappfulle av klær men vi finner ingenting å ha på oss:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuhhgh for en energi...Jeg skulle gjerne...men...Paneltak er noe dritt å vaske!

Tror jeg tar vinduene en dag jeg får ånden. Utover det blir det vanlig fredagsvask.

Forøvrig har jeg nok med eksamen og bekjempelse av maur! (har ringt en ekspert i dag)

Ehh takene har jeg ikke tenkt på. Burde vel tatt dem, de er sikkert fulle av nikotin. Ikke soverommene altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må i alle fall få tatt klesskapene, de er stappfulle av klær men vi finner ingenting å ha på oss:o)

Hum.. Det hørtes kjent ut :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh.... Der er det i alle fall noe jeg kan droppe med god samvittighet! :o) Har støvsuge og husarbeideforbud etter en operasjon for 1 1/2 uke siden. Ha! :o))) Aldri så galt at det ikke er godt for noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vårrengjøring gjør jeg. Men ikke slik at jeg pløyer gjennom alle rom og vasker dem fra gulv til tak.

Vasket stua for et par uker siden. Så får jeg se hvor lang tid det tar før kjøkkenet er unnagjort ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh.... Der er det i alle fall noe jeg kan droppe med god samvittighet! :o) Har støvsuge og husarbeideforbud etter en operasjon for 1 1/2 uke siden. Ha! :o))) Aldri så galt at det ikke er godt for noe!

ååå kanke jeg få låne det forbudet ditt litt*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gidder ikke ha noen vårrengjøring før jeg flytter ut. Det er bare noen få uker til, og det er sååå mye lettere å vaske uten møbler :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull å ta vår rengjøring da. Mye bedre å ta det etter sommeren. Nå kommer det masse pollen inn og legger seg overalt, om sommeren står dørene/vinduene mye oppe og rusk og rask og fluedritt samler seg overalt. Dette er greit å bli kvitt på høsten, så har man rent hus den tiden man er MEST inne, og man slipper minst dritt inn gjennom åpninger.

Jeg tar huset på høsten jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fant denne tråden på svar til meg. Å stemmer det ja, jeg ennå ikke ferdig med vårrengjøringen. Våre skap ble aldri tatt*s* Bare ungenes.

Hmm kanskje jeg burde fortsette da?

Har ennå ikke funnet gameboyen til sønnen vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...