Gå til innhold

Tull med newsgrupper


Lillemus

Anbefalte innlegg

Skjønner ingenting jeg! Er med i flere newsgrupper, bl.a. no.alt.katter og i dag har det skjedd ett eller annet for plutselig kommer det opp hundrevis av innlegg datert helt fra januar til nå!??? Dette skjer på alle newsgruppene jeg er med i. Jeg har ikke stilt på noe som helst på maskina og gubben påstår at han er uskyldig også. Hva kan jeg gjøre med dette da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

news.broadpark.no

Det ante meg.

Den news-serveren er fryktelig ustabil. Du kan regne med at du får masse huller i det du laster ned - og meldinger du selv sender er det nok stort sett bare andre brukere av samme server som ser. En gang i blant hender det at en melding eller to slipper ut fra NGT/broadpark. Nå har du tydeligvis plutselig fått et rush av gamle meldinger som ikke har sluppet gjennom før.

Mitt råd er å skifte til en annen news-server. De beste norske news-serverne er universitetene sine og Telenor sin, men da må man være enten student eller telenor-kunde for å slippe til. (Frisurf teller ikke). En rimelig bra gratis server finner du her: http://news.cis.dfn.de/ - det har vært enkelte huller der også i det siste men den er veldig veldig mye bedre enn NGT sin. Jeg er selv NGT-kunde og har gitt opp news-serveren deres for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ante meg.

Den news-serveren er fryktelig ustabil. Du kan regne med at du får masse huller i det du laster ned - og meldinger du selv sender er det nok stort sett bare andre brukere av samme server som ser. En gang i blant hender det at en melding eller to slipper ut fra NGT/broadpark. Nå har du tydeligvis plutselig fått et rush av gamle meldinger som ikke har sluppet gjennom før.

Mitt råd er å skifte til en annen news-server. De beste norske news-serverne er universitetene sine og Telenor sin, men da må man være enten student eller telenor-kunde for å slippe til. (Frisurf teller ikke). En rimelig bra gratis server finner du her: http://news.cis.dfn.de/ - det har vært enkelte huller der også i det siste men den er veldig veldig mye bedre enn NGT sin. Jeg er selv NGT-kunde og har gitt opp news-serveren deres for lenge siden.

Hm? Tror alle innleggene min har kommet gjennom tidligere og jeg mener jeg har sett alle innleggene som kommer nå tidligere! Irriterende uansett.

Takk for oppklaringen! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm? Tror alle innleggene min har kommet gjennom tidligere og jeg mener jeg har sett alle innleggene som kommer nå tidligere! Irriterende uansett.

Takk for oppklaringen! :o)

Man vet egentlig ikke om ens egne innlegg har kommet gjennom, for de kommer selvsagt fram hos en selv :) Men det er litt sånn loddtrekning om innleggene kommer gjennom til andre servere eller ikke - noen ganger gjør de det og noen ganger gjør de ikke. Mulig at det er blitt bedre nå, men det var håpløst for en måned siden i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...