Gå til innhold

skolen går dritt


Nedia

Anbefalte innlegg

Skolen går dritt. Får ikke emd meg noen ting lenger. Klarer ikke å konsentrere meg, aner ikke hva jeg skal gjøre. Har prøve i morgen, men jeg har rett og slett ikke roen til å sette meg ned for å øve...! Hodet mitt vil ikke samarbeide, det føles bare vodnt og tomt. Er redd for å dette av, ikke klare å fortsette skolen. Er kjempe redd.

Noen som har tips for at jeg skal klare å holde meg noeng lunde i form på skolen????!!!! Det ville bety utrolig mye for meg om noen hadde noen gode ideer. Men jeg orker ikke spise, spisinga tar knekken på meg. Orker rett og slett ikke mere. Er kvalm hele tiden og verden går rundt og rundt.

på forhånd *takk*

stooooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet hvordan du har det. Jeg kan heller ikke konsentrere meg lengere. Vi hadde prøve i dag, i norsk. Jeg orket ikke å gå, så jeg skulket hele dagen. Jeg vet at det er DUMT, men jeg klarte det ikke.

Jeg har ikke noen råd, men trenger noen selv...

Lykke til, og håper at det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvordan du har det. Jeg kan heller ikke konsentrere meg lengere. Vi hadde prøve i dag, i norsk. Jeg orket ikke å gå, så jeg skulket hele dagen. Jeg vet at det er DUMT, men jeg klarte det ikke.

Jeg har ikke noen råd, men trenger noen selv...

Lykke til, og håper at det går bra.

Kjære begge to!

Først må jeg si at jeg har det akkurat på samme måte som dere!

Jeg har nettopp begynt på vgs og synest at allmenn er tungt. Jeg har ikke motivasjon til å arbeide så mye som jeg burde og jeg får heller ikke så gode karakterer som jeg vil ha. Men jeg har etter flere samtaler både med foreldrene mine, psykolog og andre kjente kommet fram til at det ikke er SÅ nøye.

At det å komme seg opp om morran, gå på skolen og følge med. Er en bragd i seg selv. Så får vi ta de andre tingene som de kommer. Det er iallefall MYE bedre å gå på skolen enn å ikke gå. Det blir bare dumt, dessuten

får du så mye fravær. Man får jo med seg noe alikevel. Og skulle det være så ille at man får 2 eller 3 i gjennomsnitt, så får det bare være sånn da. Livet er så mye mer enn bare karakterer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ønsker dere lykke til begge to og alle de andre vennene mine her på forumet............

Masse klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

Kjære begge to!

Først må jeg si at jeg har det akkurat på samme måte som dere!

Jeg har nettopp begynt på vgs og synest at allmenn er tungt. Jeg har ikke motivasjon til å arbeide så mye som jeg burde og jeg får heller ikke så gode karakterer som jeg vil ha. Men jeg har etter flere samtaler både med foreldrene mine, psykolog og andre kjente kommet fram til at det ikke er SÅ nøye.

At det å komme seg opp om morran, gå på skolen og følge med. Er en bragd i seg selv. Så får vi ta de andre tingene som de kommer. Det er iallefall MYE bedre å gå på skolen enn å ikke gå. Det blir bare dumt, dessuten

får du så mye fravær. Man får jo med seg noe alikevel. Og skulle det være så ille at man får 2 eller 3 i gjennomsnitt, så får det bare være sånn da. Livet er så mye mer enn bare karakterer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ønsker dere lykke til begge to og alle de andre vennene mine her på forumet............

Masse klemmer fra

KJære Caitilin

Dette var et fantastisk innlegg. helt enig; for mange med en spiseforstyrrelse er det STORT å komme seg opp om morgenen og på skolen i tide. Mange med spisef. har erfart hvor vanvittig slitsomt det er å sloss mot konsentrasjonssvikten. Lykke til!

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Jorunn Sundgot-Borgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...