Gjest Skremt! Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Hei! Vet ikke om dette er riktig forum, men... Jeg er 22 år, og har de siste årene hatt noen rare problemer med hoftene mine. Problemene oppstår flere ganger i måneden når jeg reiser meg fra sittende stilling. Plutselig vil ikke beinet mitt bære vekt, og jeg får kjempevondt i hofta hvis jeg prøver og stå på det, i tillegg til at beinet svikter. Jeg klarer heller ikke å strekke det bakover. Som oftest går det over i løpet av en halv time, ved at jeg strekker benet framover, roterer og rister det. Noen ganger har det vært vondt i flere dager. Nå har jeg spurt to fysioterapeuter om hva det kan være, og begge antydet hofteleddsdysplasi. Hjelp! Dette høres skummelt ut. Alt jeg leser om dette handler om babyer. Hva gjør man med voksne som har dette? Håper noen kan svare meg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51074-hofteleddsdysplasi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.