Melaisa Skrevet 29. april 2002 Skrevet 29. april 2002 Jepp, gode sko er påkrevet - sånn tilfelle at pubene overgår hverandre og jeg får se Dublin by pub. Kos dere her i uRL *hoolidaaaay* 0 Siter
musikeren Skrevet 29. april 2002 Skrevet 29. april 2002 Er de behagelige? Er det fotformsko? Hilsen damefottøyfetisjisten 0 Siter
naiv Skrevet 29. april 2002 Skrevet 29. april 2002 Ja, du må ikke være pinglete, men drikke pint på pint med irsk stout. Etterpå kan du gå litt i fotsporene til Bono og The Edge. 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 29. april 2002 Skrevet 29. april 2002 Huh? Er ikke du reist? Hvor i svarte var det jeg ønska deg god tur til for minst ei uke sida? Fløyfjellet? Jajajaja, ha en riktig fin ferie i Dublin da! :-) 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 29. april 2002 Skrevet 29. april 2002 Ja, du må ikke være pinglete, men drikke pint på pint med irsk stout. Etterpå kan du gå litt i fotsporene til Bono og The Edge. Minstekravet for å kunnes kalles pub-crawl er 5 pints på hver pub. Og hver pub i en radius av 2 miles skal besøkes på en kveld. men kommer ikke Melaisa fra bergen?? Ikke no' problem da! 0 Siter
Gjest punkyB Skrevet 30. april 2002 Skrevet 30. april 2002 ÅÅåååå - heldige du - ha en skikkelig god tur og ta noen painter for meg og da !! :-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.