Gå til innhold

FU : Og hvilken reklame synes du er teitest?


kie

Anbefalte innlegg

Den første jeg tenker på da, er den der hvor en modell (Kate Moss?) tramper målbevisst fremover og "erklærer krig mot splittede hårtupper".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den var litt lettere, og ikkje så konkret ! :)

Alle reklamer som handler om Shampo og spesiellt de om "Anti Rynkekremer" !

*grøss & gru*

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være den J&C (???) reklamen, hvor det står noen gutter på kjøkkenet i slitte dongeribukser og danser utrolig teit til en eller annen asiatiskinspirert sang, eller reklamen til samme merke hvor det sitter en gjeng rundt et stuebord og gjør absolutt ingenting til akkurat samme sang. Kan ikke si jeg får lyst til å springe ut å kjøpe disse buksene hvis det er slik man blir av å ha dem på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for øyeblikket: den reklamen hvor et par sitter på en restaurant og faker en togreise med orientekspressen..utrolig dust!

ellers..den "bollereklamen" med den gamle sure bestemorkjerringa..reklame for melk..måbarehadet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Basseluska

Alle Kiwireklamene. Særlig de hvor sjefen sjøl er med. Han er guffen.

Brelettreklamene er også teite.

Og KappAhl. "We are family" - til å spy av. Tror forresten det er ei stund siden jeg har sett de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg, det må jo bli det sjokoladepålegget som Ole Einar Bjørndalen er med på. En ting var bra med OL, da sendte de ikke den reklamen. Forferdelig dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig mange, men de verste er:

Damen (er det Kate Moss?)som står foran speilet å synger og danser i forskjellige truser. Always?

+ Kiwi reklamen med Mari Maurstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder dumme reklamer, så er det èn som tar kaka:

VW-reklamen med han som tar damas kjole, og møkker den til i gørra. Den er etter min mening ikke morsom, og klarer heller ikke å få fram poenget. Den bilen hun har lånt er jo gullende ren, når hun leverer den tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle 'fordi jeg fortjener det'-reklamene, samt alle dubba reklamer.

Piz Buin bruningskremen , hvor damene går halvnakne rundt som noen zombier!!

Uuuutrolig teit reklame...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenten min på åtte år sier til meg: Jeg er glad i deg, jeg vil ta vare på deg. Når jeg kan si det til håret mitt, må jeg vel kunne si det til moren min?

Derfor: reklamen med damen som er glad i, og vil ta vare på håret sitt, er den teiteste vi begge vet!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Den der patetiske som begynner med:

Mitt navn er Ingrid Skrivevik (Skriveli?)

Samma faen, husker ikke engang hva den reklamerer for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig mange, men de verste er:

Damen (er det Kate Moss?)som står foran speilet å synger og danser i forskjellige truser. Always?

+ Kiwi reklamen med Mari Maurstad.

Jeg liker den reklamen kjempegodt!! Føler meg truffet..... :)

"you're indestructable.. always belive in.."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for øyeblikket: den reklamen hvor et par sitter på en restaurant og faker en togreise med orientekspressen..utrolig dust!

ellers..den "bollereklamen" med den gamle sure bestemorkjerringa..reklame for melk..måbarehadet.

Surbolledamen og togreklamen er jo to av de bedre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som blir frastjålet en banan og springer rundt etter den, og herreminhatt så laaaaaang den er - får kløe i sjela av den jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassmus

Hehe, dont get me started. jamt over alle reklamer med shampo og skjønnhet er jo drepen. Spesielt om det er testet ved vitamininsituttet i schweits eller inneholder trippelfruktvitaminsyrekomplekser (joda, det var det de sa)!

Ozon også er fryktelige. Denne slitsomme personen som har stjernekrig med pølser og pastiller. Samt sparebank 1 sangen. Den kommer til å hjemsøke meg helt til jeg får hvit skjorte uten armer og bare nynner gluntan med pleieren min. Aldeles forferdelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dont get me started. jamt over alle reklamer med shampo og skjønnhet er jo drepen. Spesielt om det er testet ved vitamininsituttet i schweits eller inneholder trippelfruktvitaminsyrekomplekser (joda, det var det de sa)!

Ozon også er fryktelige. Denne slitsomme personen som har stjernekrig med pølser og pastiller. Samt sparebank 1 sangen. Den kommer til å hjemsøke meg helt til jeg får hvit skjorte uten armer og bare nynner gluntan med pleieren min. Aldeles forferdelig.

Flytogreklamen er i hvert fall den verste jeg vet. Livet kunne blitt så annerledes.....

Blir helt deprimert hver gang og lurer på hva jeg kunne gjort for noe annet for å hatt et bedre liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...