Gå til innhold

FU: Gleder du deg til 17. mai?


Gjest Basseluska

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest 5barnsmor

ja jeg gleder meg....

Har kjøpt en nydelig liten prinsessekjole til jenta mi på 5 mnd og gleder meg til å vise henne frem (første jenta etter fire gutter, skjønner?)

dessuten har jeg kjøpt svart dress til de to eldste på seks og syv år....og de var virkelig kjekke i dem. jeg er nok en veldig stolt mamma tror jeg :))

å se gleden til barna på 17 mai når vi er på tivoli og går i tog eller kjøper lodd i loddbodene........det er verdt alt peset som måtte komme :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare pes selvfølgelig. Enda godt det er på en fredag og ikke i helgen, for da hadde jo hele helga blitt spolert! For en dustete dag å feire egentlig. Kan vi ikke slutte med det snart?

Åh, nå ble jeg irritert også! ¤/¤!/)!%)!#

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg gleder meg ikke til 17 mai. Det er jo ikke noe annet enn stress, mas, gnagsår, bilkø, iskø, pølsekø, og skal vi ut og spise må vi fanken meg stå i kø da også. Det kommer sikkert til å regne også. Jeg skal være glad når den dagen er over.

Jeg viser det selvsagt ikke for ungene at jeg synes 17 mai bare er noe tull. Man må jo stille opp da, og klistre på seg et smil om munnen. Jeg har da vært barn sjøl en gang, og 17 mai var jo noe av det største. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både og. Gidder ikke stresse jeg :-) Skal pakke og kose meg med grilling den dagen. dagen etter drar jeg på tur :-)

Hippiraaaa :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg gleder meg ikke til 17 mai. Det er jo ikke noe annet enn stress, mas, gnagsår, bilkø, iskø, pølsekø, og skal vi ut og spise må vi fanken meg stå i kø da også. Det kommer sikkert til å regne også. Jeg skal være glad når den dagen er over.

Jeg viser det selvsagt ikke for ungene at jeg synes 17 mai bare er noe tull. Man må jo stille opp da, og klistre på seg et smil om munnen. Jeg har da vært barn sjøl en gang, og 17 mai var jo noe av det største. :-)

Veldig enig med Jane. Kunne ikke sagt det bedre selv. Bortsett fra at vi i tillegg MÅ besøke svigerforeldrene mine, for svigermor bare MÅ se barnebarna sine akkurat denne dagen. Og hun ser de en eller flere ganger i uka alle andre uker i året. Skjønner ikke helt at det er så viktig, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir som man selv gjør det til! :-) VI går i tog alle 4(5-6), hører talen, og går tilbake. Så surrer vi rundt og prater med folk om det er fint vær - spiser opp min mors vafler, og så går vi hjem til oss selv, eller mine foreldre og spiser bløtekake, før vi reiser hjem og surrer rundt i vanlige klær og spiser middag. -Alt avhenger av været, synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg vet ikke riktig. Bunaden ble i sin tid sydd til en syltynn Babette med figur som en lyktestolpe, så jeg må holde pusten hele dagen. Og jeg kan ikke fordra lyden av de skrekkelige 17.mai- blåsene.

Men "Ja vi elsker" er verdens vakreste. Da kjenner jeg tårene. Og korpsmusikk er utrolig flott. Og kanskje en utepils .....

Også er det jo langhelg, nesten som en påskeferie! Hipp,hipp! Leve Kongen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er en fin unnskyldning til å virre rundt og spise is. Videre så kan man hoppe rundt i sekker uten at noen ser rart på deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare pes og mas.(nesten)

Har fått en nabo med hund......når barna skulle skyte med litt krutt, som jo er veldig gøy, ringer de for å be dem stoppe med det der. Hunden blir redd og spyr. Det er kjedelig.

foreldre må være med på div . ting via skolen denne dagen. Og foreldre til de og de klassene må stille opp med ditt og datt, Greit nok, men jeg har tre barn som jeg da nesten ikke ser på denne dagen fordi jeg må gjøre pliktene mine til alle klassetrinnene. Kjedelig.

Desuten går det alt for mye penger denne dagen til tull. Samt at nye klær må kjøpes og holdes pene til denne dagen kommer.

Men det er jo litt koselig også da :o) med alle feststemte menneskene som vandrer rund på kikk etter is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg. Mikael skal gå i tog for første gang :o)

Men det er litt pes og, skal bake flere kaker, også må jeg få tid til å pakke imellom alt, reiser nemelig til USA 07.45 på 18 mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...