Gå til innhold

Kontantkort i Spania,Amiga eller andre!


Gjest eli

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg ønsker å kjøpe et kontantkort i spania,med spansk nummer! Det skal være en gave til ei venninne som skal på ferie dit i sommer.

Finnes det en måte jeg kan få kjøpt det over nett? Eller er det noen som bor der nede som kan hjelpe meg med dette?

Jeg betaler selvfølgelig alt det måtte koste av frakt og utgifter hvis noen kunne ha sendt meg det i posten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd å lete, men det ser ikke ut som om pakken kan kjøpes på nett, jeg kan undersøke hva det koster så setter du bare pengene inn på min norske bankkonto! OK?

Men jeg må nesten få en adresse å sende det til! :-)

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å lete, men det ser ikke ut som om pakken kan kjøpes på nett, jeg kan undersøke hva det koster så setter du bare pengene inn på min norske bankkonto! OK?

Men jeg må nesten få en adresse å sende det til! :-)

[email protected]

Hei!

Oi,så snill du er Amiga :)

Mail er sendt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Oi,så snill du er Amiga :)

Mail er sendt! :)

Hvis hun ikke skal til Kanariøyene kan jeg ikke hjelpe deg likevel, fikk beskjed om at det er spesielle kort for Kanariøyene her, og at fastlansdskort ikke selges her!

Det var dumt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...