Gå til innhold

Meitemarker i regnet


Gjest Joppe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det kan man sagtens lure på. Det er jo ikke alltid like smart. Når det tørker så ligger det masse daue mark rundt omkring på asfalten.....ja, fordi de har tørka inn altså. For noen dumme kryp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

De er tørste, lille esel. Og så er de noe aldeles fryktelig utålmodige. Gidder ikke å vente på at regnet trekker ned i jorda.

Allvitende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det blir oversvømmelse i heimen deres (jordkanalene) når det regner mye. De må ut derfra for ikke å drukne. Men det lurer jo andre farer på overflaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er tørste, lille esel. Og så er de noe aldeles fryktelig utålmodige. Gidder ikke å vente på at regnet trekker ned i jorda.

Allvitende

LOL

Det er bra at vi har slike som deg som vet alt.

;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først må jeg få sagt to ting: Jeg har lenge på å få fortelle det jeg vet om dette:o)), og: Meitemarker er dumme!

Altså: Når det regner, så blir det for bløtt for marken der den befinner seg - et stykke nede i jorda. Han må bort, og det betyr videre nedover der det ikke er så fuktig.

Men så er det jo slik at marken har ekstremt dårlig orienteringsevne (blind, døv etc etc), og ca halvparten av dem velger feil retning, altså oppover! Disse er dødsdømt, og det er altså dem du ser ligge oppe på bakken.

Helt sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...