Gå til innhold

Sponsorpenger


vin

Anbefalte innlegg

Dart klubben min trenger sårt penger til flybiletter .

Vi er 4 som skal til NM i sommer og må skaffe sponsor penger...

Jeg er kasserer og sekretær og har fått oppgaven å få til dette!

Her er problemet: Jeg vet om en som garantert vil sponse oss, min tidligere sjef.

Han sponser masse rart!

Men ; han er en stor dust.....

Da jeg jobbet der sa han meg opp , pga at jeg sa nei til å være selskapsdamen hans på noen reiser!

Dette skjedde på en firmafest og han ringte dagen etter og beklaget seg , men da hadde jeg fått nok og sa selv opp!

Var lei av komentarer og klyp i rumpe og pupper....

Har truffet han flere ganger etterpå , og tonen har vært grei...

Hadde dere svelget stoltheten og spurt , eller har dere andre forslag til meg hvor jeg kan henvende meg for sponsing???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du sier at han sponser mye "rart", så har du jo samtidig sagt at ditt formål er nettopp "rart", dvs et dårlig sponsorobjekt.

De firmaer som vurderer sponsing profesjonelt, noe de selvfølgelig bør gjøre, så er det profileringseffekten, sett i forhold til kostnad som gjelder.

Hva kan dere tilby av reklame- og profileringseffekt? Hvor stor nytte/verdi vil firmaet ha? Mht til hvor mye folk som ser arrangementet, hvor mye mediaomtale og bilder i pressen?

Forestiller meg at et dart-NM, er en svært "intern greie", uten den store reklame-effekten... Derfor tror jeg ikke du skal være altfor optimistisk. Dessuten syns jeg det blir litt "horete" å henvende seg til han, eller motta penger... med tanke på historien du nevner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sier at han sponser mye "rart", så har du jo samtidig sagt at ditt formål er nettopp "rart", dvs et dårlig sponsorobjekt.

De firmaer som vurderer sponsing profesjonelt, noe de selvfølgelig bør gjøre, så er det profileringseffekten, sett i forhold til kostnad som gjelder.

Hva kan dere tilby av reklame- og profileringseffekt? Hvor stor nytte/verdi vil firmaet ha? Mht til hvor mye folk som ser arrangementet, hvor mye mediaomtale og bilder i pressen?

Forestiller meg at et dart-NM, er en svært "intern greie", uten den store reklame-effekten... Derfor tror jeg ikke du skal være altfor optimistisk. Dessuten syns jeg det blir litt "horete" å henvende seg til han, eller motta penger... med tanke på historien du nevner...

Det at han sponser mye rart , betyr (ialle fall ) at han da hadde sponset oss....

I alle fall; reklamen han ville fått var firmanavnet på spilleskjortene våre!

Vi spiller 1 -2 x i uka på 2 forskjellige puber, så han hadde fått god reklame der!

I ett NM er det flere hundre til stede , så det er jo ikke så dårlig det heller?!

Nabo- klubben vår har fått transport firmaer og puber til sponsore....

Vet bare ikke helt hvordan jeg skal gå frem!

Min mann skaffet sin klubb 25 000; i fjor , men han er dyktig å snakke for seg....

Jaja...takk for svaret uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ille er det da ikkje å gå til han. Det er ikkje *du* som spör om pengar frå *han*, det er klubben din som ber firmaet som han er sjef for, om å sponse dykk. Vil han det, så er da det flott? Pröv du, og ikkje gjer det til ein personleg ting, for det treng det jo slett ikkje å vere.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...