Gå til innhold

FU: Røyker dere inne? u/t


Gjest retvizan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Rød mix

JA, det er såvidt vi finner unga våre i all røyken, de er så små at de holder seg på gulvet enda så det hender vi må krype ned der for å finne dem.

Akkurat nå sitter jeg ved datan å ammer med en sigg i munnen å taster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og nei. "Inne" er jo et ganske vidt begrep, for å si det sånn.

Siden jeg personlig kun røyker til festbruk, utelukker det kombinasjonen barn og røyk, da jeg mener at barn og fest (i form av alkoholservering i utstrakt grad) er like utenkelig.

Derfor har jeg ingen motforestilling mot å røyke innendørs, verken hjemme hos meg selv (jeg lufter veeeeldig godt ut etterpå, altså), på utesteder eller hos andre privatpersoner som synes det er greit med røyking inne. Jeg blir heller ikke sur om jeg må gå ut for å røyke, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke fullt så korttenkt

JA, det er såvidt vi finner unga våre i all røyken, de er så små at de holder seg på gulvet enda så det hender vi må krype ned der for å finne dem.

Akkurat nå sitter jeg ved datan å ammer med en sigg i munnen å taster.

Tuller du?Ammer og røyke samtidig?Enn hvis du få glo på babyen din?

En annen ting hva jeg mener om folk som ammer og røyker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snipp Snapp Snute

JA, det er såvidt vi finner unga våre i all røyken, de er så små at de holder seg på gulvet enda så det hender vi må krype ned der for å finne dem.

Akkurat nå sitter jeg ved datan å ammer med en sigg i munnen å taster.

Alle skjønner vel at dette var ett tulleinnlegg fra din side,men var det virkelig nødvendig å svare så tullete på et ærlig spørsmål?

*Rister på hue*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en antirøyker

Vi røyker ikke i det hele tatt. Heldigvis er det få av våre venner som røyker, og de få det gjelder går bestandig ut når de må ha seg en blås.

Noe av det styggeste jeg ser er foreldre som røyker i bilen med barna i baksetet.

Synes også det er sørgelig å se høygravide med sneipen i munnen.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi røyker ikke så mye.... tar en røyk eller to om kveldene når ungene er i seng. Ungene er 2 og 3 år gammle. Vi røyker IKKE inne nei! Da går vi ut uansett vær og vind! Besøkende får heller ikke lov å røye inne hos oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...