Gjest retvizan Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirito Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Røyker ikke i det hele tatt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Altman Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Ja. Unga klagde litt før, men nå har de akseptert det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest åssen det? Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rød mix Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 JA, det er såvidt vi finner unga våre i all røyken, de er så små at de holder seg på gulvet enda så det hender vi må krype ned der for å finne dem. Akkurat nå sitter jeg ved datan å ammer med en sigg i munnen å taster. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lynx Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Ja og nei. "Inne" er jo et ganske vidt begrep, for å si det sånn. Siden jeg personlig kun røyker til festbruk, utelukker det kombinasjonen barn og røyk, da jeg mener at barn og fest (i form av alkoholservering i utstrakt grad) er like utenkelig. Derfor har jeg ingen motforestilling mot å røyke innendørs, verken hjemme hos meg selv (jeg lufter veeeeldig godt ut etterpå, altså), på utesteder eller hos andre privatpersoner som synes det er greit med røyking inne. Jeg blir heller ikke sur om jeg må gå ut for å røyke, bare så det er sagt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Ja! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke fullt så korttenkt Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 JA, det er såvidt vi finner unga våre i all røyken, de er så små at de holder seg på gulvet enda så det hender vi må krype ned der for å finne dem. Akkurat nå sitter jeg ved datan å ammer med en sigg i munnen å taster. Tuller du?Ammer og røyke samtidig?Enn hvis du få glo på babyen din? En annen ting hva jeg mener om folk som ammer og røyker... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snipp Snapp Snute Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 JA, det er såvidt vi finner unga våre i all røyken, de er så små at de holder seg på gulvet enda så det hender vi må krype ned der for å finne dem. Akkurat nå sitter jeg ved datan å ammer med en sigg i munnen å taster. Alle skjønner vel at dette var ett tulleinnlegg fra din side,men var det virkelig nødvendig å svare så tullete på et ærlig spørsmål? *Rister på hue* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snipp Snapp Snute Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Vi røyker ikke,men datteren vår røyker å hun røyker inne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snipp Snapp Snute Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Vi røyker ikke,men datteren vår røyker å hun røyker inne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en antirøyker Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Vi røyker ikke i det hele tatt. Heldigvis er det få av våre venner som røyker, og de få det gjelder går bestandig ut når de må ha seg en blås. Noe av det styggeste jeg ser er foreldre som røyker i bilen med barna i baksetet. Synes også det er sørgelig å se høygravide med sneipen i munnen. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrine Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Vi røyker ikke så mye.... tar en røyk eller to om kveldene når ungene er i seng. Ungene er 2 og 3 år gammle. Vi røyker IKKE inne nei! Da går vi ut uansett vær og vind! Besøkende får heller ikke lov å røye inne hos oss! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.