Gå til innhold

Fester dere med eller uten...


Gjest party

Anbefalte innlegg

partneren deres?!

Og hvorfor?

Har en det kulere når partneren ikke er med ?

Kan jo drikke så mye en vil og oppføre seg som en vil uten at partneren blir sur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis mulig MED.

Ender alltid med at jeg får sjekket opp den flotteste fyren på festen og går triumferende hjem.

*klapser min bedre halvdel i rumpa og gliser stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel uten , men det er ikke fordi jeg ikke har lyst til å ha ham med. Det er bare fordi det er mest praktisk når man har barn. Nå har jeg aldri fått pålegg om å forandre oppførsel eller begrense alkoholinntak heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både samboeren min og jeg kan drikke og skråle så mye vi vil på fest uten at den andre blir sur.

Vi går oftest hver for oss - fordi vi har hver våre venner og hver våre "måter" å feste på. Dessuten har vi små barn.

Innimellom går vi sammen på fest, så klart, men vi går sjelden hjem sammen. Han er skikkelig nachspielløve og fortsetter festingen mens jeg drar hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge deler. Min samboer synes det er morsommere jo mer jeg drikker han... :-)

Og man kan vel ikke oppføre seg som en tulling selv om partneren ikke er med vel? Eller kan man det...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer. Vi går ikke så mye på utesteder (som om det skulle være stort å velge i av den sorten her hvor vi bor), men skulle en av oss få lyst på en tur på puben, går vi som oftest hver for oss. Det er av den enkle grunn at det ikke er lett å skaffe barnevakt sånn uten videre. Som oftest går mannen min på puben og treffer "gutta", samtidig som jeg har en vennine på besøk på Rødvin & Tom Waits-kveld. Alltid vellykket!

Ellers er vi jo på et og annet julebord sammen - eller bryllup, bursdager og andre selskap vi blir invitert i, der jeg føler det er berettiget å be min gamle far ta veien på seg for å passe ungene - evt. spørre en av venninnene mine,( som jeg ellers synes har nok med seg selv og sitt om de ikke skulle passe ungene mine, også).

Det er i grunnen like morsomt enten jeg er på fest alene eller sammen med mannen min. Om det skal være vellykket, beror på hvordan stemningen ellers er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...