Gå til innhold

FU: Snakker dere med dere selv?


Gjest idioten

Anbefalte innlegg

Gjest idioten

Det er nemlig jeg utrolig flink til!

Og får alltid (nesten)de svarene jeg vil ha tilbake...

Selv om jeg av og til kaller med selv idiot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nei, aldri

- Jo det gjør jeg.

- kanskje en sjelden gang, da.

- Ganske ofte, vil jeg si.

- OK. Stort sett hele tida, da.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5barnsmor

ja, stadig vekk.....tar meg i å ha samtaler med meg selv og å øve på ting jeg skal si....føler meg helt sprø av og til...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ørkenvandreren

Javisst! Riktignok ikke høyt, men inni meg....

De viktigste møtene er de som man har med seg selv. (Forutsatt en viss grad av selvinnsikt og refleksjonsevne. Hvilket jeg har....*s*...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest av og til

Hvis det er noe spsielt som opptar meg så gjør jeg det. Da blir jeg liksom gående å snakke stille med meg selv samtidig som jeg beveger munnen som om jeg snakker. Øver meg på hva jeg ville sagt i en diskusjon. Flaut er det jo visst noen legger merke til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja daglig. Ofte er det samtaler jeg har hatt tidligere på dagen som er temaet. Tar meg i det når jeg gjentar meg selv. Det hender at jeg ergrer meg over svar jeg har gitt.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja. Masse, særlig om morgenen når jeg ikke har våknet skikkelig ennå. Sitter på do og skravler i halvsøvne :o)

Da jeg bodde i NordNorge en periode tok jeg t.o.m. meg selv i å skifte dialekt..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...