jacob Skrevet 30. april 2002 Forfatter Skrevet 30. april 2002 Navnet på viruset er; W32 Magistr 39 Ettersom jeg har skjønt. Norton har i hvertfall isolert det hos meg. 0 Siter
jacob Skrevet 30. april 2002 Forfatter Skrevet 30. april 2002 He? Jovisst har jeg det? Hvordan det? Jeg tror det fulgte med virus på den ene utfordringen din;-) 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 30. april 2002 Skrevet 30. april 2002 Jeg tror det fulgte med virus på den ene utfordringen din;-) Faen. 0 Siter
nanna Skrevet 30. april 2002 Skrevet 30. april 2002 Jeg tror det fulgte med virus på den ene utfordringen din;-) Nå har jeg snakket med dataeksperten her i heimen... Jeg har ikke hatt noe virus, det må ha kommet fra noen andre som har meg i adresseboken. Viruset faker avsender, slik at det ser ut som det kommer fra noen andre. Det står mer om viruset her: http://www.symantec.com Gå inn på e-postmeldingen og se hvilken IP-adresse mailen kom fra. Da kan du spore det til avsenderen. 0 Siter
nanna Skrevet 30. april 2002 Skrevet 30. april 2002 Faen. Kanskje jeg bare har ny taktikk for å knuse mine motstandere?! ;-) Snømann, go home! 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 30. april 2002 Skrevet 30. april 2002 Kanskje jeg bare har ny taktikk for å knuse mine motstandere?! ;-) Snømann, go home! Jeg har hoppa av hele greiene, var så mye surr med å logge inn på sidene. Og forbli innlogga. Psyco 0 Siter
birdie Skrevet 30. april 2002 Skrevet 30. april 2002 Jeg har hoppa av hele greiene, var så mye surr med å logge inn på sidene. Og forbli innlogga. Psyco Tilbake igjen på Tetris? Har du sett denne: http://www.nyhetsweb.as/id=010326a.htm 0 Siter
Gjest dålli Skrevet 1. mai 2002 Skrevet 1. mai 2002 Kanskje jeg bare har ny taktikk for å knuse mine motstandere?! ;-) Snømann, go home! Du er ikke helt med ellers her i verden ser jeg!!! 0 Siter
nanna Skrevet 1. mai 2002 Skrevet 1. mai 2002 Du er ikke helt med ellers her i verden ser jeg!!! *susse* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.