Gå til innhold

Gamal Hussain


Gjest Cipra

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Ja, det tror jeg. Hva skulle ellers ha skjedd henne? Hvis hun er myrdet av en annen, hvorfor har ingen av de 43 vitnene som sto utenfor gatekjøkkenet sett henne gå ut?

Hvis det er selvmord er det vel en litt klønete måte å gjøre det på. Og, igjen, ingen har sett henne gå ut.

Og hvorfor tok han seg en kjøretur midt på natten? Se på livet og ragge rundt i bilen? Ja, hvis han var 19 år så kanskje.

Kona var utro med en guttunge på 14, herregud han må ha vært styggsint. Tror nok han visste om det ja.

Også er det alle småtingene. En pute som lå bak i bilen er funnet nære liket, han har vært voldelig tidligere, et vitne har sett han kjøre den kvelden med en svart sekk i bilen, likhunder har markert, han løy da han sa at gatekjøkkenet var åpent osv.

Men hun kan jo ikke ha vært helt god da, legge seg med et barn. Og samle på hårlokker og kjærlighetsbrev fra en fjorten-femtenåring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I Orderudsaken ble dem dømt på indisier. Her er minst like sterke bevis/indisier - etter hva jeg har fått med meg - så jeg synes det er en selvfølge at han blir dømt.

Om han er skyldig? Japp, det er jeg rimelig sikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elendige etterforskere?

Først: Er du lærer?

#Elendige etterforskere? #

Du er tydligvis ikke enig?!

#Først: Er du lærer?#

Nei, men det høres ut som om du er en fornermet etterforsker :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#Elendige etterforskere? #

Du er tydligvis ikke enig?!

#Først: Er du lærer?#

Nei, men det høres ut som om du er en fornermet etterforsker :-D

Har ikke inntrykk av at det er gjort noe spesielt dårlig etterforskningsarbeide her.

Hva vet vi om hva de hadde av bevis når de fengslet han? Hva vet vi om de fulgte etter han de dagene før han ble fengslet?

Hva vet vi/du egentlig om etterforskning i praksis? Hva slags erfaring bygger du dine utsagn på? Tror du virkelig ikke etterforskerne i Kripos vet best selv hva som bør gjøres for å oppklare saken?

Lærer..... En lærer kan ofte litt om det meste. En fagmann kan ofte mye/mest om tingene innen sitt fag.Blant en del fagfolk er det kjent at det å gjøre jobb for en lærer er det verste man gjør.

Hvorfor det?

Jo, fordi en lærer tror gjerne han er en verdensmester og skal absolutt fortelle en fagmann om hvordan han skal gjøre jobben sin.

;-)

PS! Er langt fra noen etterforsker.

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke inntrykk av at det er gjort noe spesielt dårlig etterforskningsarbeide her.

Hva vet vi om hva de hadde av bevis når de fengslet han? Hva vet vi om de fulgte etter han de dagene før han ble fengslet?

Hva vet vi/du egentlig om etterforskning i praksis? Hva slags erfaring bygger du dine utsagn på? Tror du virkelig ikke etterforskerne i Kripos vet best selv hva som bør gjøres for å oppklare saken?

Lærer..... En lærer kan ofte litt om det meste. En fagmann kan ofte mye/mest om tingene innen sitt fag.Blant en del fagfolk er det kjent at det å gjøre jobb for en lærer er det verste man gjør.

Hvorfor det?

Jo, fordi en lærer tror gjerne han er en verdensmester og skal absolutt fortelle en fagmann om hvordan han skal gjøre jobben sin.

;-)

PS! Er langt fra noen etterforsker.

Mvh.

Her snakket jeg generellt om etterforskning i Norge. Jeg er ikke noen verdensmester fordi om jeg ser at det er dårlig her i landet.

HINT:Finn % i hvor mange saker som blir oppklart

Hvorfor du tror jeg bare blar det opp fra intet, vet jeg ikke men....det gjør jeg altså ikke. Hvordan jeg kan uttale meg om det vil jeg ikke legge ut om her.

Men skal si du tok en kjapp konklusjon!

Og er ikke spesilet glad i lærere selv ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her snakket jeg generellt om etterforskning i Norge. Jeg er ikke noen verdensmester fordi om jeg ser at det er dårlig her i landet.

HINT:Finn % i hvor mange saker som blir oppklart

Hvorfor du tror jeg bare blar det opp fra intet, vet jeg ikke men....det gjør jeg altså ikke. Hvordan jeg kan uttale meg om det vil jeg ikke legge ut om her.

Men skal si du tok en kjapp konklusjon!

Og er ikke spesilet glad i lærere selv ;o)

Hmm... Hvor mange saker i prosent? Tenker du ranssaker, tyverier, drapssaker eller f.eks. bankran? Tenker du på hvor i landet det er best prosentvis oppklaringer, eller er det bare en generell prosent?

Hvis du sier du vet om dette, hvorfor forteller du ikke selv hva prosentandelen er? F.eks. i denne aktuelle saken, som igjen er typisk æresdrapssak.

Visst er det veldig mange saker som burde vært oppklarte men som i stedet blir f.eks. henlagte. Ressursmangel.

Du mener altså det er stor inkompetanse.

I denne saken tror jeg ikke det blir spart på ressursene, som f.eks. i Baneheiasaken.

Jeg tok en rask konklusjon ja, men det gjorde altså ikke du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... Hvor mange saker i prosent? Tenker du ranssaker, tyverier, drapssaker eller f.eks. bankran? Tenker du på hvor i landet det er best prosentvis oppklaringer, eller er det bare en generell prosent?

Hvis du sier du vet om dette, hvorfor forteller du ikke selv hva prosentandelen er? F.eks. i denne aktuelle saken, som igjen er typisk æresdrapssak.

Visst er det veldig mange saker som burde vært oppklarte men som i stedet blir f.eks. henlagte. Ressursmangel.

Du mener altså det er stor inkompetanse.

I denne saken tror jeg ikke det blir spart på ressursene, som f.eks. i Baneheiasaken.

Jeg tok en rask konklusjon ja, men det gjorde altså ikke du?

Mener generell, og mener også at det blir brukt alt for lite penger til støtte for etterforskere. Derfor er det dårlig her i landet. Nei, jeg konkluderte ikke kjapt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...