Gå til innhold

Outlook


luffa

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke åpnet outlooken fra explorer, noen som kan hjelpe meg så det funker. Det har funket før, men nå må jeg åpne Outlook som eget program.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fra Internet Explorer, mener du? I så fall går du på View/ Vis-menyen -> Toolbars/ Verktøylinjer -> Customize/ Tilpass

Der leter du opp knappen for epostleseren (ikonet ser ut som en konvolutt) og setter den inn i en av verktøylinjene.

Håper dette var til hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start - programmer - Microsoft office-verktøy - snarveislinje for Microsoft Office

Jeg har ikonet på linja, men det skjer ikke noe når jeg trykker på det. Jeg får heller ikke sendt mail, hvis det er linje jeg skal trykke på, hvor mailadressen er skjult, slik at outlook starter av seg selv..skjønner? Jeg får sendt mail hvis jeg selv starter opp outlook og jeg får mail. men det er bare at det ikke funker "gjennom" internet explorer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikonet på linja, men det skjer ikke noe når jeg trykker på det. Jeg får heller ikke sendt mail, hvis det er linje jeg skal trykke på, hvor mailadressen er skjult, slik at outlook starter av seg selv..skjønner? Jeg får sendt mail hvis jeg selv starter opp outlook og jeg får mail. men det er bare at det ikke funker "gjennom" internet explorer

Når du har Outlook åpent, klikk på Verktøymenyen (Tools) og Innstillinger... (Options...). Klikk på det bakerste fanekortet; Annet (Other) og se om det står hake ved det nest øverste alternativet, at Outlook skal være default alternativ for alle operasjoner som inkluderer email.

Dersom dette ikke hjelper må jeg melde pass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...