Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lamona

Hei!Jeg er 24 år gammel jente.For litt over to uker siden tok jeg abort.Jeg sluttet å blø etter dag en og hadde et "forsiktig"samleie den femte dagen.Fikk en liten blødning,men som gikk over.Startet på Yasmin p-piller dagen for aborten.Nå har jeg tre tabletter igjen på brettet før jeg skal få menstruasjonen, men problemet er at jeg har blødd (friskt blod)i 6 dager og blør fortsatt.Vanligvis pleier en menstruasjon vare i 5 dager for meg.Har ingen andre plager, men lurer svært på hvorfor jeg blør nå, og om jeg vil komme til å blø fortsatt når jeg skal ha ei pillefri uke?Kan dette skyldes at jeg har forstyrret syklusen ved aborten,eller er dette et tegnpå at noe er galt?Fikk et sting i livmorhalsen da de laget et rift der, og dette er der enda.Når forsvinner stinget normalt sett?Lurer på om det kan være egglederbetennelse og slikt som kan gjøre en steril,eller om det har andre symptomer?Håper på svar snarest!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51193-bl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...