Gå til innhold

Han elsker brunetter, my ass...


Gjest aldeles ikke tonie

Anbefalte innlegg

Gjest aldeles ikke tonie

Min kjære påstår at han foretrekker høye, slanke brunetter, men da jeg ba ham om å ramse opp de fineste damene han vet kom sanneheten for en dag. Se selv: Britney Spears, Christina Aquilera, Kari Traa, Farmen-Liv Anne, Shakira, Gwen Stefani, Pamela Anderson, prinsesse Madeleine, Meg Ryan og Erika Eleniak. Jadda....Ikke en brunette så langt øyet kan se. Blondiner og atter blondiner. Muligens et par falske blondiner, men dog blondiner.

Bør jeg dumpe denne fysaken av en løgnhals før han dumper meg og skaffer seg en Britney-kopi? Hæ???? *mumle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*s* - er det så nøye da? Til og med JEG syns at de damene der er de aller fineste, - likevel trives jeg med min brunhårede mann! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest går ikke ann

*s* - er det så nøye da? Til og med JEG syns at de damene der er de aller fineste, - likevel trives jeg med min brunhårede mann! :-)

det går ikke ann å elske noen en ikke kjenner da!!! : )

Ikke er de du nevnte noe pene heller...falske er de!!

*fnys*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss - er du så hårsår? Jeg hadde blitt mest forbannet over den dårlige smaken - Britney S...eller hva hun heter er da for svarte faen ikke sexy?

Vær klar over at han tenker på B.S når han knuller deg - evt ei anna dame. Der du sviver opp og ned på skaftet hans tenker han; " å Britney, Britney - du er så deilig". Det er rått og brutalt, men helt sant. Siden det er slik verden er, så synes jeg minstekravet burde være at han tenkte på noen som ligna sånn høvelig - om ikke annet. Ja, ja - det er hardt, beinhardt!

Som hevn kan du viske "jacob, jacob" i øret hans neste gang dere kjører en eller annen form for akt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får selv sikle etter 10 flotte, flintskallede menn når du ramser opp dine favorittgutter, så skal du nok se at pipen hans får en annen låt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dump han med en gang, i hvertfall om han ikkje bytter ut Britney Spears, Farmen-Liv Anne og prinsesse Madeleine (er det ei av de Svenske tøttene forresten ?).

Åssen fløtepus er det du har rota deg borti da, Michael Bolton eller ?

*God Bedring* :-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*s* - er det så nøye da? Til og med JEG syns at de damene der er de aller fineste, - likevel trives jeg med min brunhårede mann! :-)

Spør om han trenger en sjekk på synet sitt. han må jo være fargeblind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dump ham! Ikke på grunn av blondinelysten, men på grunn av den elendige smaken. Stort sett fjollete jentunger, også Meg Ryan!?! Frøken Meg Gudsjammerlig-Pen-og-Søt-og-Ordentlig-og Hendene-På-Dyna Ryan? Meningsløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...