Gå til innhold

arbeidsproblem


Gjest Poet

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på samme arbeidsplass nå i 1 og et halvt år. Av ulike grunner så er jeg fortsatt i prøvetiden, noe som i seg selv virker forferdelig psykisk utmattende på meg.

Nå har det vært snakk om å ansette fast i den siste tiden, der jeg har følt meg ekstra anspent på hvordan det skal bli videre framover. Jeg har forsøkt å yte mitt beste men merker at det sliter på psyken å gå slik uten å vite hva som vil skje.

Tidligere har det vært mange positive kommentarer til arbeidet jeg har gjort og jeg har trives godt hele veien, kanske bortsett fra at jeg merker at jeg blir sliten av å gå og ikke vite noenting.

Jeg har hatt et møte ganske nylig med sjefen der jeg fikk inntrykk av at det nok ikke kom til å bli jobb på meg videre framover. Han nevnte et par saker som jeg ikke hadde hørt noen kommentar til tidligere.

Nå fikk jeg beskjed om et nytt møte vi skal ha om et par dager, føler meg helt fortvilet her nå. Fikk følelse igjen av at det dreide seg om min fremtid på denne jobben og håper selvfølgelig at jeg tar feil men hva om jeg ikke gjør det?

Har noen noe kommentar/ hjelp så ville jeg være takknemlig, føler meg kanskje ekstra fortvilet nå siden jeg føler denne jobben er det viktigste for meg for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan vise til postiv feedback. Prøvetid på et og et halv år er uholdbart. Årsaken til dette er sikkert fordi man fra arbeidsgivers side vil omgå oppsigelsesvernet. Selv hadde jeg selvsagt bedt sjefen om å ryke å reise til helvete. Jeg vil anbefale deg å bruke motsatt strategi enn meg, men ikke selg sjela di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...