Gå til innhold

Smileys


Gjest Caztra

Anbefalte innlegg

Gjest Caztra

Da jeg endelig skulle gå å levere mine 60 Smileys, fikk jeg beskjed om at det ikke var mer Cola igjen. Ikke i neste butikk heller...eller den etter der...fristen går ut i dag, så jeg har vel ikke så mye annet å gjøre en å kaste alle de dyrbare Smileysene mine i søppla!Typisk! Hele kampanjen er jo bare svindel og fanteri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du var lite smart, det står i kampanjereglene at du kun får bruke 12smileys på en dag i samme butikk. Altså 2colaflasker eller 2 quizcards.:-\

Men du minnet meg på noe, jeg har jevnt og trutt levert mine smileys, men har fremdeles 12igjen.*løper å kjøper cola*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit ! Eg har 79 stk. liggende, men de selger nå Cola enda _med_ smiley korker ???

Mvh

Kampanjen varer til 30april. Altså idag. Men de tar ikke tilbake alle colaflasker som allerede er i hyllene.

Samtidig står det at de som ikke har JC i nærheten får gavekort på en annen butikk (Quizcard), men neida, gavekort på JC i en kommune 3mil unna. Ikke verdt å kjøre dit for en ussel 50lapp. Juks og fanteri.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikkaba

Send dem til Coca Cola og fortell hele historien!

Kanskje vanker det et gavekort på 10 colaflasker?

Det burde iallefall det, hvis de tar mål av seg å kjøre seriøse kampanjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...