Gå til innhold

Printe ut fonter


birdie

Anbefalte innlegg

Noen som kjenner til dette programmet?

http://www.gregorybraun.com/FontShow.html

Jfr. digi.no/Nettjuvelen skal det være mulig å printe ut en liste over alle installerte fonter med programmet, men jeg finner ikke ut av det.. Jeg finner kun muligheten for å printe ut en og en font, og det kan man jo gjøre med Windows også (trenger jo ikke noe ekstraprogram til det).

Noen som gidder å ta seg bryet? Det er ikke et stort program, og ingen spyware huket til det heller.

*hundeblikk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var ikke godt å finne ut av det programmet. Selv bruker jeg et program som heter X-Fonter. Det fungerer utmerket. Hvis du vil så kan jeg sende det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke godt å finne ut av det programmet. Selv bruker jeg et program som heter X-Fonter. Det fungerer utmerket. Hvis du vil så kan jeg sende det

Gjør du? Jøss. Kan du vise meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har innstallert, men finner desverre ikke ut av det jeg heller.

Men skål iallefall :)

Ta en for meg, du.. Whiskey, helst - men den konjakken din hørtes heller ikke dum ut.

*sukker dypt og lengselsfullt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke godt å finne ut av det programmet. Selv bruker jeg et program som heter X-Fonter. Det fungerer utmerket. Hvis du vil så kan jeg sende det

Jes plis.

Har litt fontdilla nemlig (hadde vel 420 fonter installert på den forrige maskina), og da hadde det vært greit med en vips-metode å skrive ut alle sammen på - til sammenligning & sånn. Da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en for meg, du.. Whiskey, helst - men den konjakken din hørtes heller ikke dum ut.

*sukker dypt og lengselsfullt*

Nå har det seg sånn at jeg drikker portvin for anledningen. Ville det smake kjerringen?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje "merk alt"??

Lurer: hva er dette programmet godt for eller hva brukes det til?

Tja, det har vel neppe noen hensikt med de funksjonene som finnes i Windows - muligens har ikke andre OS'er de samme visningsmulighetene?

Jeg fant det spennende pga. omtalen i digi.no, der det altså sto at man kunne printe ut en liste over alle fontene. I Windows kan man jo bare printe ut en og en font. Hadde likt å ha en liste der jeg kunne sammenligne fontene og finne akkurat DEN jeg ønsker å bruke til enhver tid, nemlig - og hittil har jeg vært tvunget til den manuelle metoden med å paste en setning ørten ganger, merke hver kopi og endre fonttype.. Kjedelig når man har noen hundre fonttyper liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det seg sånn at jeg drikker portvin for anledningen. Ville det smake kjerringen?

:)

åååååÅÅÅÅÅÅååååååå..........:)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det seg sånn at jeg drikker portvin for anledningen. Ville det smake kjerringen?

:)

Kjerringen nikker lett tvilende ja - akkurat nå ville vel omtrent hva som helst smake, bare det er litt snert i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jes plis.

Har litt fontdilla nemlig (hadde vel 420 fonter installert på den forrige maskina), og da hadde det vært greit med en vips-metode å skrive ut alle sammen på - til sammenligning & sånn. Da.

den er på vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det har vel neppe noen hensikt med de funksjonene som finnes i Windows - muligens har ikke andre OS'er de samme visningsmulighetene?

Jeg fant det spennende pga. omtalen i digi.no, der det altså sto at man kunne printe ut en liste over alle fontene. I Windows kan man jo bare printe ut en og en font. Hadde likt å ha en liste der jeg kunne sammenligne fontene og finne akkurat DEN jeg ønsker å bruke til enhver tid, nemlig - og hittil har jeg vært tvunget til den manuelle metoden med å paste en setning ørten ganger, merke hver kopi og endre fonttype.. Kjedelig når man har noen hundre fonttyper liggende.

Da skjønner jeg poenget ja. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*svelge*

apropos - når vi snakker om café - eg har jo nokon du berre MÅ møte :)

I know. Jeg har ventet på det og jeg gleder meg :) Men det er noe som sier meg at dataforumet ikke er det mest ideelle forum for utvekslinger som dette *hehe*

*peke på meldinger*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know. Jeg har ventet på det og jeg gleder meg :) Men det er noe som sier meg at dataforumet ikke er det mest ideelle forum for utvekslinger som dette *hehe*

*peke på meldinger*

hehehe...eg veit - men no er det liksom så sjelden at eg har noko her inne å gjere, så eg syntes det var på sin plass no. og så kan eg jo forsøke å slå eit slag for mac'en sånn med det samme *gliz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...