Gå til innhold

Ang. forumet for Livssyn og Etikk


bipolars

Anbefalte innlegg

Noen som har noen idé om hvorfor forumet EGENTLIG ble stengt? Dette høres jo ut som en lite plausibel grunn:

Det er jo mye større aktivitet på f.eks. dette forumet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Pga Sør & co. Og de evinnelige diskusjonene om palestinere og israelere. Var igrunnen ikke mye livssynsdiskusjoner til slutt, bare skittkasting. Webbis fant vel ut at h*n hadde annet å gjøre. Min spådom er at det samme vil skje med dette forumet......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For så vidt enig. Men Livssynsforum har etterhvert utartet til en personlig kamparena for noen få debattanter. Selv har jeg ikke problemer med det, det var bare å skippe de laaaange trådene som var dueller mellom to personer som plukket på hverandres formuleringer. Av og til var det riktig underholdende.

Til tider var det imidlertid tydelig at enkeltpersoner brukte forumet til en heller fanatisk propagandering, uten det minste snev av vilje til debatt - kun angrep, angrep, angrep. Forferdelig kjedelig å lese for andre, og til tider ganske trist.

Er det grunn nok til å stenge forumet? Det kommer vel an på hvordan en ser det - dersom meningen er å lokke til seg nye brukere er vel ikke livssynsdebattene beskrevet over de mest inkluderende.

Eller kanskje det ble for mange innlegg som mine - helt fjernt fra tanken om å fatte seg i korthet, med masse pro et kontra, bakgrunnsinformasjon og tunglest setningsoppbygging. Ikke akkurat brukermagneter det heller :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da som bare ***..-§§§**¨

Der er skikkelig kjipt at de stenger et helt forum på grunn av 3 kranglefanter.

Men liver vel litt opp om alle livssyner'ne flytter hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga Sør & co. Og de evinnelige diskusjonene om palestinere og israelere. Var igrunnen ikke mye livssynsdiskusjoner til slutt, bare skittkasting. Webbis fant vel ut at h*n hadde annet å gjøre. Min spådom er at det samme vil skje med dette forumet......

"Min spådom er at det samme vil skje med dette forumet......"

Halleluja, en stor spåmann er falt ned iblant oss! En dag får du rett, mister. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stengt??

Enkelte debattanter hadde et ganske "anstrengt" forhold til islam og muslimer.

Det kom forslag om å "avislamisere" verden; forslag om henging av muslimer osv. Meninger som ikke står noe tilbake i forhold til nazisme og fascisme.

Det kan vel være noe av årsaken til at forumet ble stengt. Det er synd, fordi det var faktisk endel mennesker der som hadde mye fornuftig å si... (Dere vet hvem dere er! ;-))

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...