Gå til innhold

Fødselspenger


Lisabeth

Anbefalte innlegg

Jeg har jobbet 80 % siden 01.06.2001. Jeg går ut i sv.skapspermisjon fra 01.09.2002.

Dersom jeg får innvilget 100 % jobb igjen fra 01.06.02 eller 01.07.02, får jeg da rett på "full pott" fødselspenger (altså beregnet ut i fra 100 % stilling) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irene Grøneng

Det kan jeg ikke svare på sikkert uten en nærmere vurdering av din arbeidssituasjon og inntektsforhold siste 4 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg ikke svare på sikkert uten en nærmere vurdering av din arbeidssituasjon og inntektsforhold siste 4 år.

Det var kanskje litt mer komplisert enn som så, ja...

Jeg jobbet 100% fra 01.01.98 - 01.11.98. Deretter hadde jeg svangerskapspermisjon i ett år. Etter det var jeg arbeisledig i perioden fra 01.11.99 - 01.04.2000.

Jobbet 100 % fra 01.04.2000 til 01.06.2001. Siden den gang har jeg hatt 80 % stilling. Vurderer nå muligheten for å gå tilbake til 100 % stilling.

Siden jeg har byttet jobb en gang og vært arbeidsledig en periode, har naturlig nok lønna vært noe varierende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irene Grøneng

Det var kanskje litt mer komplisert enn som så, ja...

Jeg jobbet 100% fra 01.01.98 - 01.11.98. Deretter hadde jeg svangerskapspermisjon i ett år. Etter det var jeg arbeisledig i perioden fra 01.11.99 - 01.04.2000.

Jobbet 100 % fra 01.04.2000 til 01.06.2001. Siden den gang har jeg hatt 80 % stilling. Vurderer nå muligheten for å gå tilbake til 100 % stilling.

Siden jeg har byttet jobb en gang og vært arbeidsledig en periode, har naturlig nok lønna vært noe varierende.

Jeg kan ikke ta en konkret vurdering her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...