Gå til innhold

hva feiler meg?


Gjest lalitta

Anbefalte innlegg

Gjest lalitta

Hei igjen!

joda,det svir enda i skjeden min,har brukt canesten i to dager nå,men idag oppdaga jeg en blodflekk i trusa mi også. Jeg skal ikke ha mensen før på tirsdag.Er det noe alvorlig som kan feile meg? Jeg bør vell kanskje kontakte lege? Begynner å bli litt småredd jeg......grunnen er vell den at i helga som var satte jeg meg på et utrolig tilgriset toalett,og jeg anntar at det kan være litt av hvert på det dosetet. kanskje kan det ha kommet inn i min skjede på noe slags vis....om noe sånt bare kommer ved skjedens åpning, er det da også fare for å få seksuelle overførbare sykdommer? Sett at jeg har fått noe veske på meg akkurat der da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt hvorfor du blødde litt, men hvis du har klødd/ klort deg , kan det jo være derfor.

Jeg prøvde også Canesten engang, uten at det hjalp noe. Da forsøkte jeg Pevaryl (reseptfritt) og da forsvant plagene. Det er et liniment og er flytende, men fungerer bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lalitta

Hvor gammel er du, bruker du prevensjon?

Jeg er 20 år og jeg går på p-pillene Trinoridol. Har brukt de i 1 år nå. Svien begynner faktisk å avta,men er fremdeles veldig usikker jeg da. Bør jeg oppsøke lege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Jeg er 20 år og jeg går på p-pillene Trinoridol. Har brukt de i 1 år nå. Svien begynner faktisk å avta,men er fremdeles veldig usikker jeg da. Bør jeg oppsøke lege?

Svar til Lalitta

Med p-pille kan det lett oppstå en unormal blødning, hvis svien er ved å gi seg, synes jeg du kan se det an. Man kan ikke få seksuelt overførte sykdommer fra et toalett.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...