Gå til innhold

Absolute Rock - trenger hjelp!


spirito

Anbefalte innlegg

Jeg var i en butikk her om dagen, og da hørte jeg en sang med et band jeg kjenner, et tysk band som kaller seg Mallet *litt stolt*

Har jo hørt denne sangen på konsertene deres, men jeg husker ikke hva den heter!

Jeg spurte hun som jobbet i butikken hva slags plate hun hadde på anlegget, og hun svarte at det var en "Absolute rock"-plate.

Så, er det noen som har en Absolute Rock-plate med en Mallet-sang som kan fortelle meg hva den heter?

Tuuusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen Mallet sang på min Absolut Rock iallefall.

Uff, da finnes det sikkert 5000 forskjellige Absolute Rock cd'er...ellers har dama i butikken sagt feil...

Men tusen takk ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey!

Prøv på:http//www.allmusic.com

Søk på Mallet,der finner du masse forskj.

:o))

Ja, jeg har jo mesteparten av låtene deres, jeg skulle bare så gjerne visst hva akkurat _den_ låta de spilte i butikken heter. Den bragte fram så mange gode minner fra tida da vi var i Tyskland og ble kjent med gutta ;-)

Men takk for tipset allikevel ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...