Gå til innhold

Gi meg din beste slankekur !!!


libola

Anbefalte innlegg

En oppfordring til alle som er/har vært på slankekur. Jeg må ned i vekt noen som har gode råd ?? Pulverkurer er uaktuelt da jeg ikke klarer og svelge dette skvipet :) Håper på raske svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trampe

Sunn kost, masse vann og mosjon er den beste metoden, tror du ikke det?? Det er anbefalt minst 2 liter vann om dagen, og det er egentlig ikke så mye, vanesak....

Lykke til... ;o)))

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoopy_Syttifire

Sunn kost, masse vann og mosjon er den beste metoden, tror du ikke det?? Det er anbefalt minst 2 liter vann om dagen, og det er egentlig ikke så mye, vanesak....

Lykke til... ;o)))

*klem*

Jeg gikk ned 8 kilo på vel en måned en gang. Men den slankekuren anbefaler jeg ingen; et tøft møte med den berømte "veggen" er ikke noe å trakte etter :o).

Ellers så er vel små og hyppige måltider tingen, samt frisk luft og mosjon. Jeg har ikke noe tro på disse pulverkurene, smaker pyton gjør de visst også. Mat er godt og skal nytes, det er vel helst alt det imellom man får på sidebeina.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunn kost, masse vann og mosjon er den beste metoden, tror du ikke det?? Det er anbefalt minst 2 liter vann om dagen, og det er egentlig ikke så mye, vanesak....

Lykke til... ;o)))

*klem*

ta magnesiums tilskudd. 500 mg. daglig. Har ivertfall gått ned 6 kg på 4 uker på den måten. Har ikke gjort noe annet enn det - så det funker ivertfall for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trampe

ta magnesiums tilskudd. 500 mg. daglig. Har ivertfall gått ned 6 kg på 4 uker på den måten. Har ikke gjort noe annet enn det - så det funker ivertfall for meg.

Hvorfor tar du det, er det noe du mangler iom at du tar magnesium??

Tenkte bare på at om en person ikke mangler noe, om det kan være 'skadelig' om en fikk 'for mye' av det...

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tar du det, er det noe du mangler iom at du tar magnesium??

Tenkte bare på at om en person ikke mangler noe, om det kan være 'skadelig' om en fikk 'for mye' av det...

mvh

Har allerede konferert med lege om det og han sa at det ikke var farlig, kroppen kvitter seg med det som er til overs selv. Det finnes magnesium i de fleste multivitaminer så det er visst greit. Gjør det enklere for kroppen å kvitte seg med slaggstoff. Ellers så drikker jeg vann som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...