Gå til innhold

Whiii - under en uke til jeg flytter!

Anbefalte innlegg

Det har vært en vår med mange tanker - skal - skal ikke.. Jeg har i alle fall kommet frem til at jeg IKKE har det bra når jeg bor sammen med sambo og kameraten hans her, og flere andre ting gjør også at jeg føler at sambo bare har gått inn i forholdet med den ene foten, men fortsatt er reservert - og det funker dårlig på mitt til tider skjøre selvbilde.

Det gikk fort da jeg begynte å bestemme meg, fra påske og til nå er det jo bare en måned - og neste uke flytter jeg! Har funnet et lite krypinn sentralt i Oslo, som jeg håper jeg blir fornøyd med.

Ser også frem til å være i en større by med mer fritidsaktiviteter enn i denne lille byen jeg har bodd i snart 3 år, flere venner og bekjente, og mer jobbmuligheter.

Gleder meg til å være i en by med rikelige muligheter til å gå på dansetreninger - f eks orientalsk dans, som ligger mitt hjerte nærmest. Har også tenkt på at kanskje den ensomme telefonvakten på Dixi kanskje vil ha selskap av ei som kanskje kan tenke seg å bidra etter hvert....

Apropos jobb, har jo vært sykemeldt fra jobben min siden begynnelsen av mars - pga utbrenthet - jeg takler bare ikke den jobben mer. Legen gir meg fortsatt sykemelding i 3 md til - med "friskmelding til arbeidsformidling", dvs at jeg får sykepenger inntil jeg finner ny jobb - det må da finnes noen som vil ha en dyktig kontorrotte innen 3 md!

Selvsagt blir det også trist å flytte, er jo veldig glad i han jeg har delt mange av de siste 9 årene med, men det er ikke dermed sagt at jeg har det bra sammen med han. (Jeg var jo også glad i han som mishandlet meg da jeg var yngre, uten sammenligning forøvrig.)

Har ikke helt bestemt om pusa skal bli med eller om hun kanskje har det best ved å bli her hun kan være ute. Eller kanskje det finnes en gulrød liten kattunge i Oslo som vil ha meg.

Jeg pakker og pakker. Tenkte ta dette i to omganger, først flytte det viktigste, så senere reise tilbake hit og sortere hva mer jeg trenger og får plass til på 28 kvm, hva som skal kastes, til loppemarket, etc.

Er forberedt på at det ikke nødvendigvis blir bare enkelt og bra å flytte og bo alene, men har en indre kraft som gjør at jeg stoler på at jeg tåler dette - og at jeg kan&tør be om hjelp når/hvis jeg trenger det.

Men dere får lov å ønske meg lykke til for det altså ;)

http://home.no.net/feline/

[email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51335-whiii-under-en-uke-til-jeg-flytter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper på å få se mer til deg når du er godt etablert i Oslo da Feline :-) Jeg tar meg den frihet i å tro at det gjelder for min bedre halvdel også :-)

Jeg håper virkelig at denne forandringen i ditt liv vil gi deg en snarlig økning i livskvalitet; og krysser fingrene for at du snart finner en hyggelig og interessant jobb.

-og velkommen til Oslo. Det kommer sikkert til å bli bra å komme hit.

Og veldig bra hvis du kan bruke tid på dixi. Jeg har begynt i gruppe nå, og det er veldig bra! Selv om hodet mitt er et eneste kaos nå.

Det er et viktig valg du har gjort nå, ved å flytte fra sambo og skifte by, men du har klart deg gjennom stormer før, så det går nok bra. Jeg krysser iallefall fingre for deg - og kanskje møtes våre veier en dag her i Tigerstaden...?

*klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...