miia Skrevet 1. mai 2002 Skrevet 1. mai 2002 Har fått med meg at Les Misérables skal settes opp i Oslo 9. og 10. november - gjett om jeg skal dit da!! Men så slo det meg plutselig; Det blir kanskje sunget på norsk da? Noen som vet?? I så fall trenger jeg de norske tekstene - må være forberedt vet du *S* Er det noen som vet hvor jeg kan finne de norske tekstene på nettet? Har prøvd å søke, men så langt ikke funnet noe... Håper noen har peiling her 0 Siter
selurdog Skrevet 1. mai 2002 Skrevet 1. mai 2002 Du må nok regne med at det blir sunget på engelsk. De engelske kan du finne her: http://www.geocities.com/Broadway/Balcony/5705/Lesmis.html Tror ikke de har blitt oversatt til norsk, men det er mulig jeg tar feil. m.v.h *selurdog* 0 Siter
miia Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Skrevet 1. mai 2002 Du må nok regne med at det blir sunget på engelsk. De engelske kan du finne her: http://www.geocities.com/Broadway/Balcony/5705/Lesmis.html Tror ikke de har blitt oversatt til norsk, men det er mulig jeg tar feil. m.v.h *selurdog* Da Les Misérables gikk i Norge for noen år siden (med bl.a. Øistein Wiik, Øyvind Blunck, Guri Schanke osv.) var forestillingen/sangene på norsk, jo... Men denne gangen er det vel bare en "gjesteopptreden" fra det store utland - ellers hadde det jo vært flere enn to forestillinger. Kan vel gå ut fra at det synges på engelsk da - heldigvis! Men sangene er oversatt til norsk - det er jeg sikker på, jeg finner bare ingen av de på nett... 0 Siter
Line Skrevet 2. mai 2002 Skrevet 2. mai 2002 Da Les Misérables gikk i Norge for noen år siden (med bl.a. Øistein Wiik, Øyvind Blunck, Guri Schanke osv.) var forestillingen/sangene på norsk, jo... Men denne gangen er det vel bare en "gjesteopptreden" fra det store utland - ellers hadde det jo vært flere enn to forestillinger. Kan vel gå ut fra at det synges på engelsk da - heldigvis! Men sangene er oversatt til norsk - det er jeg sikker på, jeg finner bare ingen av de på nett... Skal musicalen settes opp i Oslo?! *Bestiller billetter med det samme* Jeg har bare den trønderske versjonen av tekstene i hodet... Vi satte opp Les Misérables et år i dramagruppa da jeg gikk på videregående. Synes det er en kjempefin musical med stemningsfulle låter! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.