Gå til innhold

Trenger notene til "Just a perfect day"(Lou Reed)


krepseline

Anbefalte innlegg

krepseline

Vet noen om hvor jeg kan finne denne gratis på internett?

Skal bruke den i bryllupet vårt,men saksofonisten trenger notene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med fare for å "tråkke i salaten", vil jeg påstå at dere bør skaffe en bedre saksofonist hvis vedkommende ikke greier å ta den simple låta etter øret!

Har vært i flere bryllup der jeg har jeg har vært utrolig flau på brudeparets vegne - fordi musikken ble spilt helt tragisk.

Men selvsagt - hvis det er noen i familien e.l. som skal spille så blir jo saken helt annerledes, da er muligens noter nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krepseline

Med fare for å "tråkke i salaten", vil jeg påstå at dere bør skaffe en bedre saksofonist hvis vedkommende ikke greier å ta den simple låta etter øret!

Har vært i flere bryllup der jeg har jeg har vært utrolig flau på brudeparets vegne - fordi musikken ble spilt helt tragisk.

Men selvsagt - hvis det er noen i familien e.l. som skal spille så blir jo saken helt annerledes, da er muligens noter nødvendig.

Han har ikke bedt om notene.Det var bare noe jeg trodde han kanskje kom til og spørre om.Han er en dyktig musiker så da får jeg jo satse på at han kan spille den simle låta uten noter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krepseline

Med fare for å "tråkke i salaten", vil jeg påstå at dere bør skaffe en bedre saksofonist hvis vedkommende ikke greier å ta den simple låta etter øret!

Har vært i flere bryllup der jeg har jeg har vært utrolig flau på brudeparets vegne - fordi musikken ble spilt helt tragisk.

Men selvsagt - hvis det er noen i familien e.l. som skal spille så blir jo saken helt annerledes, da er muligens noter nødvendig.

Han har ikke bedt om notene.Det var bare noe jeg trodde han kanskje kom til og spørre om.Han er en dyktig musiker så da får jeg jo satse på at han kan spille den simple låta uten noter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille roro

Han har ikke bedt om notene.Det var bare noe jeg trodde han kanskje kom til og spørre om.Han er en dyktig musiker så da får jeg jo satse på at han kan spille den simple låta uten noter.

Låta er ikke simpel,jeg synes den er kjempefin. Smaken er som baken vett du *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Låta er ikke simpel,jeg synes den er kjempefin. Smaken er som baken vett du *S*

Hei!

Ja, låta er fin..:-) Med simpel mente jeg at det er en sang som ikke er spesielt komplisert _å spille_.. :-) Melodien er lett å huske, og noter unødvendig.

Hvis jeg fikk en slik jobb ville en brent CD med sangen og tlf.nr. til akkompagnatøren være like godt som noter.

Lykke til med bryllupet!

Hilsen Håkon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...