Gå til innhold

Dating?


Gjest Richard

Anbefalte innlegg

Gjest Richard

Har lyst til å date, men hun jeg virkelig liker og vil gjøre kur på kommer ikke til byen før til sommer.

Kan jeg gå på date med andre før den tid bare for hyggen sin skyld.Og hvor langt bør jeg gå?(liker ikke å leke med følelsen til kvinner)

Kan jeg betale for middag og kino, gi komplimenter, åpne bildører etc. uten at det blir forpliktende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

koffor må du date, da? kan du ikkje berre møte/gå ut med folk som venner? *har aldri heilt skjønt dette med "date"*

normal småflørting kan man jo bedrive korsomhelstognårsomhelstogmedkvensomhelst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Richard

koffor må du date, da? kan du ikkje berre møte/gå ut med folk som venner? *har aldri heilt skjønt dette med "date"*

normal småflørting kan man jo bedrive korsomhelstognårsomhelstogmedkvensomhelst :)

Vel, trenger vel litt trening før den "store" daten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, trenger vel litt trening før den "store" daten.

ehh..koffor trenger du trening? vil du ikkje at ho skal bli kjent med deg slik som du er, da? vil du framstille deg som nokon annan enn deg sjølv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...