Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingen problemer med å åpne innlegget, men hva de firkantene hun har fått inn der betyr - nei, det forstår jeg ikke.

Webbert har nok glemt å ta av Zirinefilteret.

Skrevet

mystisk. eg veit ikkje av at eg gjorde noko spesielt, men det er no så mange knapper man kan komme til å trykke på. kanskje dol er litt mac-ømfintlig? :)

Skrevet

Jeg har ingen problemer med å åpne innlegget, men hva de firkantene hun har fått inn der betyr - nei, det forstår jeg ikke.

Webbert har nok glemt å ta av Zirinefilteret.

Ja, du skal se det :)

Skrevet

Fungerer her.

Det var merkelig det der. Det var Opera som kødda det til - men bare ett innlegg. Jeg skjønner ikkeno jeg.

Men samma det :)

Skrevet

mystisk. eg veit ikkje av at eg gjorde noko spesielt, men det er no så mange knapper man kan komme til å trykke på. kanskje dol er litt mac-ømfintlig? :)

Nemmen, har du for mange knapper du da :) Skal jeg komme å fjerne noen for deg?

*heeh*

Singularity
Skrevet

Det var merkelig det der. Det var Opera som kødda det til - men bare ett innlegg. Jeg skjønner ikkeno jeg.

Men samma det :)

Hmm.... Når du nevner det så har jeg hatt problemer med enkeltinnlegg på Opera før en gang for lenge siden.

Men det fungerte fint på Opera her og nå.

Skrevet

Nemmen, har du for mange knapper du da :) Skal jeg komme å fjerne noen for deg?

*heeh*

åjassåja? knappefjernerdama slår til? *iiiiiiiik - har bare 3 stk igjen i pysj-jakka*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...