Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For de av dere så husker meg så har vi en jente på 2 år som vi fikk på første prøverørsforsøk. I januar var vi igang med vårt 4 forsøk som var dobbelt vellykket. Jeg er nå kommet i uke 16 og er gravid med tvillinger. Har fått sett de på ultralyd senest tirsdag og legen mener at det ihvertfall er en jente til der inne. Så det ser ut som om samboeren får huset fullt av kvinnfolk *stakkars*!! Ellers er kvalmen begynt å gi seg og jeg er mer oppegående om dagene. Jeg gleder meg over hver dag når jeg ser magen blir større, og føler meg heldig som har fått oppleve det å gå gravid igjen.

Det er helt fantastisk hvor heldig vi har vært og vi føler oss priveligert som snart er trebarnsforeldre.

Håper det blir mange blå her i tiden framover og jeg ønsker dere lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51459-en-liten-oppdatering-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Buran

Gratulerer med resultatet ! Nå har du kommet over de 12 første kritiske ukene, så nå burde det gå bra !!!

Er du ikke litt skrekkslagen over å få tvillinger ? Jeg er midt inne i et forsøk, har satt sprøyte nr. 4, og jeg må si at jeg helst ser at det ikke blir tvillinger. Men man tar det man får !!

Gratulerer med resultatet ! Nå har du kommet over de 12 første kritiske ukene, så nå burde det gå bra !!!

Er du ikke litt skrekkslagen over å få tvillinger ? Jeg er midt inne i et forsøk, har satt sprøyte nr. 4, og jeg må si at jeg helst ser at det ikke blir tvillinger. Men man tar det man får !!

Hei Buran!

Ville bare ønske deg lykke til med forsøket! Det er sikkert lurt å bare sette inn et egg i forsøket ditt hvis du ikke ønsker tvillinger. Dette kan du diskutere med legen ved innsetting. Jeg var ganske skjelven da vi fikk vite at vi skulle ha tvillinger denne gangen, men det gikk ikke mange dagene før vi følte oss så stolte. Og jeg gleder meg!!!

Lykke til!

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...