Gå til innhold

1. mai, tog og sånn..


Cmoo

Anbefalte innlegg

Hei

Har du gått i 1.mai tog idag? Tidligere?

Jeg hadde aldri gjort det, før idag ....er ikke den "typen" som demonstrerer, går i 1.mai tog o.l. Men jeg er ansatt i Braathens, og idag synes vi alle det var viktig å møte opp og gå i tog. Og det var hyggelig! Folk som sto og så på klappet og ropte sin støtte...utrolig...

Noen ansatte spøkte med at neste år går vi under Aetat´s parole..he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg går ikke i slike tog. Velger meg andre metoder for å fremme mine saker.

Jeg har alltid gått i 1.mai tog, helt fra jeg var liten og satt på skuldrene til faren min. Men har dessverre ikke muligheten lenger.

Men heldigvis har datteren min overtatt og i dag gikk hun i 1.mai tog for første gang alene. Synes det er helt strålende at hun er politisk bevisst i en alder av 16 år.

- En litt stolt mamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Jeg har alltid gått i 1.mai tog, helt fra jeg var liten og satt på skuldrene til faren min. Men har dessverre ikke muligheten lenger.

Men heldigvis har datteren min overtatt og i dag gikk hun i 1.mai tog for første gang alene. Synes det er helt strålende at hun er politisk bevisst i en alder av 16 år.

- En litt stolt mamma

Jeg har også vært politisk bevisst siden jeg vae 15 år. Men jeg har aldri gått i 1.mai-tog allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...