Gå til innhold

Tjene penger på å fylle konvolutter


Gjest blakk

Anbefalte innlegg

Gjest blakk

Har sett flere plasser hvor de annonserer med at man kan tjene penger på å fylle konvolutter med reklamemateriell.

Det virker noe suspekt, så jeg lurer på om det er andre som har noen erfaring med dette og om det evt. er penger å tjene på det ?

Jeg er rimelig blakk og trenger å tjene noen kroner utenom den jobben jeg allerede har.

Jeg må kunne gjøre dette hjemmefra.

Kanskje er det andre måter å tjene noe ekstra på ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det nok bedre å gå med reklame, post, avisen eller noe. Det finnes mange deltidsjobber man kan søke på. Sjekk ut deltidsjobb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stemor

Å selge brukt undertøy kan jo være en idè?

Mange rare folk der ute...

Kjenner noen som har prøvd, og de blei ivertfall ikke rike! Tror du må ha "startkapital" for å få være med også. (er ikke sikker på det med startkapital). Ville heller ha kasta meg på noe som er sikrere var jeg deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke svar på disse annonsene hvis ikke du liker og lure folk.

JEg ringte selv for å høre hva dette var. JEg fikk tilsent info, men det sto vel ikke ettertykkelig hva det var du skulle fylle konvoluttene med. For å starte måtte du sende en sjekk til en adresse i USA tror jeg det var. JEg fikk info tilbake etter at jeg hadde sent sjekken, men jeg ville ikke jobbe med dette. Det gikk ut på at du må sette annonse i avisa og når folk ringer så gir du beskjed om at de må sende frimerker og 20 kroner tror jeg det var. Du sender info tilbake til de og de sender penger til USA. Det er altså en sirkel med dette. Ikke seriøst i det hele tatt og så sitter det noen på toppen som tjener rått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner noen som har prøvd, og de blei ivertfall ikke rike! Tror du må ha "startkapital" for å få være med også. (er ikke sikker på det med startkapital). Ville heller ha kasta meg på noe som er sikrere var jeg deg

*ler*

Ble først litt sjokkert over svaret ditt, siden det lå som et svar til "ru".

Regner med at det var "blakk" du mente å svare, da.

*flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest stemor

*ler*

Ble først litt sjokkert over svaret ditt, siden det lå som et svar til "ru".

Regner med at det var "blakk" du mente å svare, da.

*flirer*

Ja det var blakk - :0)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er noe skikkelig bullshit.

Jeg sjekket ut et Canadisk firma som het Jean Modane eller noe i den dur for et par år siden, og det var slett ikke så lett som det så ut til å tjene penger.

Først må du betale for å få tilsendt informasjon om hva det er. Når du får informasjonen viser det seg at det slett ikke bare er å fylle konvolutter med reklame og sende ut. Neida, du må først annonsere i avis, nærbutikk eller lignende. Så må du sitte og vente på telefon fra interesserte... Når noen melder seg skal du overtale dem til å betale (husker ikke hvor mye) mot at du sender dem informasjon om et eller annet bullshit.

Dette er altså en selgerjobb der du annonserer og skaffer kunder selv, det dreier seg ikke bare om å fylle konvolutter. Riktignok tjener du 20 kroner eller noe sånt for hver konvolutt du sender avgårde, men det er mye jobb før du kommer så langt!

Jeg droppet det etter at jeg fikk vite hva jobben gikk ut på - og de tohundre kronene jeg måtte sende firmaet i canada for å få informasjonen tilsendt var da selvsagt tapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk hørt om flere som har blitt lurt på den måten. Det du gjør er å sende inn 100kr, for omkostninger osv... som du så klart skal få tilbake senere, også vil de ha 200 til(eller hva det var) også hører du aldri mer fra dem.

Så de hjelper deg helst med å ta pengene dine i stedet for å gi deg noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...