Gå til innhold

Han tar meg på brystet


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Når man møter noen man ikke ser til vanlig er det vanlig å ta hverandre i hendene. (for å hilse)

For et par år siden ble jeg kjent med en mann litt høyt på strå i nabokommunen. Vi var på kurs sammen, og ble sittende ved siden av hverandre under middagen. Vi fant fort tonen (uten at det ble noe flørting), og han oppførte seg eksemplarisk helt til jeg skulle dra hjem den kvelden. Han fulgte meg ut til døren og ga meg en klem samtidig som han tok på det ene brystet mitt. Jeg tenkte at det nok var et uhell, men de gangene jeg har truffet mannen etterpå (nesten på åpen gate), har han gitt meg en klem og tatt meg på brystet igjen. Dette synes jeg både er flaut og vemmelig. Et par ganger har jeg faktisk skygget unna når jeg har sett ham.

Hva ville andre gjort i en sånn situasjon?

Er takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den saken er jo enkel, da. Si fra! Hvis du ikke sier noe innbiller sikkert fyren seg at du liker det like godt som ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hubbert

Hvis jeg hadde vært kvinne, og en mann hadde gjort noe sånt på meg.. Da ville jeg tatt han på øyet hver gang han gjorde det. Hardt! Veldig hardt! Med knyttneven faktisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta tak i BEGGE hendene hans og riste løs og tilby kinnet ditt hvis du fortsatt vil klemme på han.

Ellers så får du si i det du hilser "pass på handa di nå" i en halvt spøkefull og halvt syrlig tone. Eller bare et "ups" i det du tar bort handa hans - som om det var et hendig uhell han hadde gjort.

Jeg hadde engang en "klemmeglad" sjef. Han skulle nå absolutt klemme seg inntill avdelingens damer og rose dem for utført arbeid. Jeg hadde alltid en perm med papirer for hånden, når jeg regnet med "ros" var på trappene, så ble ikke kroppskontakten så tett. Eller jeg fant meg en stol i en fei, om sjefen var i anmars. Det er nå engang ikke så lett å klemme på noen som sitter, i alle fall ikke slike full-contacts-klemmer.

Han skjønte tegninga etterhvert og brukte en hel medarbeidersamtale på kun å fortelle om klemmingens fordel. Uten at det gjorde større inntrykk på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...