Gå til innhold

Venn som bare snakker om sex


Gjest Prippus

Anbefalte innlegg

Gjest Prippus

Jeg møtte en gammel klassekamerat på nett for noen år siden, og har hatt kontakt med han siden via sms og telefon. Vi møtes så og si aldri da vi bor langt fra hverandre.

I begynnelsen likte jeg vennskapet, men etterhvert er det bare blitt et ork. Grunnen er at han bare snakker om sex. Det er jeg lut lei av nå, men skjønner jo at jeg har fått meg selv i disse ubehagelighetene siden jeg "var med på notene" og lot han tro at jeg onanerte på tlf med han. (Han ville ha tlfsex, og ville ikke legge på... så jeg satt bare og venta til han ble ferdig...)

Hver gang han sender meg sms, spør han meg om hvorvidt jeg har onanert, hvorvidt jeg har fått noen i seng osv.

Jeg forøker å forklare han at jeg ikke ønsker å dele dette med han, men det skjønner han ikke.

Jeg synes det er respektløst å holde på slik han gjør, men han forstår det ikke.

Hvordan skal jeg forklare det for han at jeg synes det er respektløst?

Han blir "sur" og sender ikke sms/mail på lenge når jeg sier fra at jeg ikke ønsker sexprat.

For min del kan han seile sin egen sjø som venn, men han sender meg stadig sms og lar meg ikke "slippe unna".

Jeg trenger noen gode råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke bare si det rett ut? At du ikke er interessert i sexprat og syns det er respektløst sånn som han holder på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prippus

Kan du ikke bare si det rett ut? At du ikke er interessert i sexprat og syns det er respektløst sånn som han holder på?

Ja, har sagt det rett ut, men han sier han ikke forstår, fordi jeg jo likte det før...?

Han spør om hvorfor jeg oppfatter det som respektløst av han... og da kommer jeg til kort når jeg prøver å forklare...

Hvorfor er det respektløst å bare sexprate som han gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Ja, har sagt det rett ut, men han sier han ikke forstår, fordi jeg jo likte det før...?

Han spør om hvorfor jeg oppfatter det som respektløst av han... og da kommer jeg til kort når jeg prøver å forklare...

Hvorfor er det respektløst å bare sexprate som han gjør?

Når han bare vil snakke om sex, så er han ikke interessert i deg som person, vil jeg tro.

Du kan jo fortelle ham at du ønsker ikke et vennskap som kun er basert på sex-snakk. Så får han velge selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke svare på sms'ene hans da! Eller bytt mobilnummer f.eks. Du er ikke mer fanget enn du selv gjør det til i dette tilfellet mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har sagt det rett ut, men han sier han ikke forstår, fordi jeg jo likte det før...?

Han spør om hvorfor jeg oppfatter det som respektløst av han... og da kommer jeg til kort når jeg prøver å forklare...

Hvorfor er det respektløst å bare sexprate som han gjør?

Hei!

"Hvorfor er det respektløst å bare sexprate som han gjør?"

Det viser vel at han ikke bryr seg om deg som person, men kun som et sex-hjelpemiddel.

Si til ham at du gjerne hører fra ham dersom han virkelig er interressert i å vite hvordan du har det og ikke bare når du sist onanerte.

Jeg ville ikke brydd meg stort om en slik "venn" sluttet å sende meg sms, heller!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Våril

Når han bare vil snakke om sex, så er han ikke interessert i deg som person, vil jeg tro.

Du kan jo fortelle ham at du ønsker ikke et vennskap som kun er basert på sex-snakk. Så får han velge selv.

Bryt kontakten med han. Det kan da ikke være et stort problem? Ikke svar på sms'ene hans, ikke ta telefonen når han ringer. Hva er problemet? Det er da ikke så vanskelig å bli kvitt folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest landsbyludderet

Kan det virkelig være så vanskelig å overse meldingene hans? Jeg tror nok han går lei ganske fort hvis du lar være å svare.

Forøvrig har du selv lagt opp til dette. Du var med på notene, så da tror han vel at det er greit og at du bare spiller kostbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...