Gå til innhold

Anbefalte innlegg

trolljenta

Kjære deg vennen, jeg ble så uendelig trist da jeg leste at du hadde mistet deres lille under! Jeg har desverre ikke vært inne her på lenge, og når jeg endelig tok meg tid til å titte innom, fikk jeg meg et sjokk!

Jeg vet ikke hvordan jeg skal få sagt det, men jeg vil bare si at jeg føler med dere, og at dette må ha vært en fryktelig opplevelse!

Jeg har jo opplevd det samme, men ikke på samme måte tror jeg.

Jeg ser at dere er ved godt mot, og vil prøve igjen! Lykke til med neste forsøk, og jeg krysser alt jeg har for dere!

Mange klemmer fra trolljenta og din navnesøster! Klem, klem, klem, klem......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51522-trollmorjeg-ble-s%C3%A5-trist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg, trolljenta.

Tusen takk for omtanken.

Jo det har vært en utrolig tøff tid de siste 2 ukene. Helt uvirkelig. Det har blitt mange tårer, og jeg føler meg ganske tom.

Men - vi har også begynt å se fremover igjen. Og er fast bestemt på å reise til Maigaard for nytt forsøk til sommeren. Da har vi jo fått feriepenger, så penger har vi i allfall da! ;)

Er sikker på at vi kommer til å lykkes en gang, og forhåpentligvis på neste forsøk. Troen kan heldigvis ingen ta i fra oss :o)

Takk igjen, trolljenta, for din omtanke. Håper jeg kan komme med en ny jippimelding her om noen få måneder :o)

Stor klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...