Gå til innhold

Baben!


Gjest annette

Anbefalte innlegg

Gjest annette

Er du hen om dagen da?Hmm..hakke sett deg på kjempelenge..snuufs..sendt deg sms også...

Savner deg vet du..

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hey, babe :)

Jeg er da innom på nattprat innimellom jeg :) Men ikke så mye de siste kveldene. mandag var vi ute og spiste. Tirsdag kjøpte vi oss parabol og hadde en koselig kveld her hjemme med pizza :) Onsdag...hmm..det var i går det. Da var sønnen min veldig dårlig..i dag også forresten. 41,5-41,7 i feber og spydd som en gris... Så nå har vi vært hos legen... han fant jo selvfølgelig ikke ut av hva det feiler sønnen min da... Håper bare han blir bedre snart.

SMS får jeg ikke sendt akkurat nå for det er tomt på kortet mitt :-/

Send meg en SMS hvis du er på nett senere i dag da, så skal jeg komme på hvis jeg ikke sover da..har ikke sovet i natt pga at sønnen min var så dårlig hele natta, skjønner du

Savner å prate med deg, vennen.

Mange go'klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...