Taj Mahal Skrevet 2. mai 2002 Skrevet 2. mai 2002 Hvordan er formen i dag? Håper du er på bedringens vei ;o) *klem* 0 Siter
Piraye Skrevet 2. mai 2002 Skrevet 2. mai 2002 Kjære,snille,søte,pene,gode trampe..... Jeg håper sååååå at du er på bedringens vei. Slapp av og ta det med ro!! *hugger tak i trampe og gir maaaaaaaaaange god-bedring-klemmer* *klemmer* 0 Siter
Piraye Skrevet 2. mai 2002 Skrevet 2. mai 2002 Kjære,snille,søte,pene,gode trampe..... Jeg håper sååååå at du er på bedringens vei. Slapp av og ta det med ro!! *hugger tak i trampe og gir maaaaaaaaaange god-bedring-klemmer* *klemmer* 0 Siter
Gjest trampe Skrevet 2. mai 2002 Skrevet 2. mai 2002 Næmen, sååå koselig at _JEG_ skulle få mld her inne da...??? Joda, jeg lever, har fått i meg litt mat også.. Skal prøve å få tak i legen, mistenker at det er halsbetennelse.... :o/ Men jeg overlever dah...!!! ;o)) Håper du har det fint Taj Mahal!!! *gode smitteklemmer* ;o)) 0 Siter
Gjest trampe Skrevet 2. mai 2002 Skrevet 2. mai 2002 Kjære,snille,søte,pene,gode trampe..... Jeg håper sååååå at du er på bedringens vei. Slapp av og ta det med ro!! *hugger tak i trampe og gir maaaaaaaaaange god-bedring-klemmer* *klemmer* Heiia!!! Russejenta vår... *ss* Takk for fine ord, vennen... Jeg får slappet av litt nå, eksen hadde ungene i går, har de i dag og skal ha de i morra kveld... Så jeg _ER_ heldig... Håper du koser deg i russetida, det fortjener du vennen!!!! *gode basseluskklemmer til deg og... ;o))* 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Skrevet 3. mai 2002 Næmen, sååå koselig at _JEG_ skulle få mld her inne da...??? Joda, jeg lever, har fått i meg litt mat også.. Skal prøve å få tak i legen, mistenker at det er halsbetennelse.... :o/ Men jeg overlever dah...!!! ;o)) Håper du har det fint Taj Mahal!!! *gode smitteklemmer* ;o)) *s* Da går det fremover ) Så får du nok noe for halsen din også. Du får begynne å samle på ny energi nå da ;o) det er deilige tider vi går i møte, og vi får håpe på mye sol *s* Jeg er fremdeles meget kvalm, men det går sakte men sikker fremmover :-D og det er deilig å merke. Ønsker deg en riktig fin dag og en riktig god helg. *Atsjho! | du smittet meg!* :-D Re friskeklemmer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.