Gå til innhold

Huff for en opplevelse:(


Solsikke

Anbefalte innlegg

Jeg tok med meg Bamse opp på plenen til mine foreldre. Den er inngjerdet og

vi lekte med ball der. Det kom flere hunder forbi men Bamse brydde seg ikke

i det hele tatt. Så kom det en hund som Bamse aldri har fått hilst på og det

er bestandig en masse knurring og bjeffing når de to går forbi hverandre.

Derfor huket jeg tak i Bamse og holdt han siden han var løs. Bamse været

denne hunden og hoppet opp med forlabbene på gjerdet. Det endte med at han

satte begge labbene fast i mellom gjerdet. Den ene fikk jeg løs etter å

blitt bitt flere ganger på den ene hånden. Jeg måtte nemlig presse Bamse inn

i gjerdet for at han ikke skulle slite for å komme seg løs. Da jeg skulle ha

løs den andre labben, bet han meg kraftig i den andre hånden. Måtte rope på

broren min for å få hjelp. For jeg fikk han rett og slett ikke løs når han

dro for å få labben løs og bet meg samtidig. Da kom også den andre

hundeeiern til. Følte meg rimelig dum der jeg sto, samtidig som jeg hadde

vondt av Bamse. Stakkars liten, det gjorde jo sikkert ekstremt vondt. Men i

ettertid føler jeg meg ikke så veldig lite flau over hele situasjonen.

Klarte ikke å få løs hunden selv. Måtte bare få ut litt her:o)

Må til legen å få stivkrampesprøyte i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, så trasig! Jeg opplevde også å bli bitt (i leppa) av den forrige hunden min da jeg prøvde å holde ham etter at han hadde røket i slosskamp med den store nabohunden. Så jeg skjønner godt at dette var en trasig opplevelse! Men jeg vil anbefale deg å få tatt ei stivkrampe-sprøyte i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så trasig! Jeg opplevde også å bli bitt (i leppa) av den forrige hunden min da jeg prøvde å holde ham etter at han hadde røket i slosskamp med den store nabohunden. Så jeg skjønner godt at dette var en trasig opplevelse! Men jeg vil anbefale deg å få tatt ei stivkrampe-sprøyte i dag!

Har snakket med legevakta og de sa jeg kunne vente til i morgen, litt problemer med barnevakt skjønner du. Og sambo er på jobb. Ble anbefalt grønnsåpe bad. Men har selvsagt ikke nøytral grønnsåpe bare furunål:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, da. Hvordan går det med hunden? stakkar, han hadde det sikkert vondt ettersom han bet deg...

Ja stakkars liten hadde det veldig vondt. Og han forsto ikke at jeg skulle hjelpe han. Jeg undersøkte bena men kunne ikke se noe. Og det så ikke ut som hadde vondt for å gå på noen måte. Får se det ann i noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars bamse, og stakkars deg! Håper alt går bra.

Klem

Joda Bamse tok ingen skade av episoden. Stoltheten min fikk en knekk og jeg må på legevakta for å få stivkrampesprøyte i ettermiddag. Helvetes fastlegeordning. Men ellers er alt bra med oss. Men både min far og min samboer uttrykte en viss skepsis til hunden etter at jeg fortalte om episoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Joda Bamse tok ingen skade av episoden. Stoltheten min fikk en knekk og jeg må på legevakta for å få stivkrampesprøyte i ettermiddag. Helvetes fastlegeordning. Men ellers er alt bra med oss. Men både min far og min samboer uttrykte en viss skepsis til hunden etter at jeg fortalte om episoden.

Jo, men hunden er ung, den var redd. Da ville jeg ikke tenkt på bitingen som en "skummel" episode.

De fleste biter fra seg når de er redde:-) Vil anta det gjelder hunder også?

Du har mail:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...