Gå til innhold

FU:Er du l_i_t_t bifil?


Gjest Zanza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kunne godt hatt sex med ei jente.

Men å kysse ei jente, det hadde jeg ikke klart!

Hmm - jeg er helt motsatt. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motisaz

vet ikke egentlig, er jo egentlig hetero..men kanskje bitte litt bi. Men jeg kunne aldri tenmkt meg å ha sex med ei jente, men å kysse ei jente det kan jeg godt gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

Du_behøver_ ikke være verken homofil eller bifil for å ha sex/ville ha sex med en av samme kjønn.

Tenkte bare jeg skulle nevne det for syns skyld :)

Her tar du feil i følge ordboka:

homo|fi´l a1 (se -fil) som føler seg kjønnslig tiltrukket av personer av samme kjønn, homoseksuell

Mao - er du seksuelt tiltrukket av en person av samme kjønn så er du homofil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her tar du feil i følge ordboka:

homo|fi´l a1 (se -fil) som føler seg kjønnslig tiltrukket av personer av samme kjønn, homoseksuell

Mao - er du seksuelt tiltrukket av en person av samme kjønn så er du homofil.

Få deg ny ordbok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Offentlig bifil for dem som er nærmest meg. Etter en tid blir jeg helt offentlig åpen om det. Det må bli når enkeltpersoner kan klare å respektere meg for hvem jeg er.

Det er mulig du synes det er feigt, men det får så være. Det kommer, det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du_behøver_ ikke være verken homofil eller bifil for å ha sex/ville ha sex med en av samme kjønn.

Tenkte bare jeg skulle nevne det for syns skyld :)

Riktig man kan være homo_SEKSUELL og bi_seksuell :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

Offentlig bi, men ikke undertegnet?

Det var jo veldig offentlig...

Det har en sammenheng med at det er enkelte mennesker som ikke klarer å godta meg som jeg er. Etter hvert kommer jeg til å stå fram fullstendig offentlig. Merk deg at jeg skrev et innlegg til; "Tillegg til forrige svar", hvor jeg presiserte at jeg er offentlig bi i forhold til dem som kjenner meg, ikke for alle og enhver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...