Gå til innhold

Vakt i ambulanse


cec5

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen her tar helgevakter i ambulanse? Og hvor mye får dere for det? Det er snakk om 48 timers vakt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen min kjører sykebil.Lønnen varierer fra tjeneste til tjeneste.Der han jobber fast har de 24 timers vakter og 42,-timen på hverdager,noe mer i helgene.Andre tjenester har de vakt bare en del av døgnet og da er timelønna høyere.Dessuten kan du gå tillegg for ubekvem arbeidstid,nattillegg eller tillegg for aktiv tid dvs den tiden du faktisk jobber og ikke bare venter på tur.Dessuten er det forskjell på hjemmevakt og stasjonsvakt.Det er bedre betalt hvis du må være på stasjonen.

Vanligvis tjener du brutto ca.1000-1500,-døgnet.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min kjører sykebil.Lønnen varierer fra tjeneste til tjeneste.Der han jobber fast har de 24 timers vakter og 42,-timen på hverdager,noe mer i helgene.Andre tjenester har de vakt bare en del av døgnet og da er timelønna høyere.Dessuten kan du gå tillegg for ubekvem arbeidstid,nattillegg eller tillegg for aktiv tid dvs den tiden du faktisk jobber og ikke bare venter på tur.Dessuten er det forskjell på hjemmevakt og stasjonsvakt.Det er bedre betalt hvis du må være på stasjonen.

Vanligvis tjener du brutto ca.1000-1500,-døgnet.

Lykke til

Jeg får 2400 for en slik vakt (48 timer). Lurte bare på om det var vanlig. Tjener jo nesten like godt tar jeg en nattevakt ekstra der jeg jobber. Men ambulansen er mer interessant da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...