Gå til innhold

Anbefalte innlegg

En eller annen idiot sendte meg et virus, - ukjent avsender. Jeg har øyeblikkelig desinfisert og sletta, F-securen reagerte momentant, men jeg aner ikke hvordan dette viruset virker - annet enn at det kommer som vedlegg som åpnes automatisk.

Skulle noen mot formodning få en mail fra meg med vedlegg i kveld eller i morgen, så slett dritten og desinfiser maskina. Jeg beklager i såfall på det sterkeste om dette skjer, det er da utenfor min kontroll.

Jeg får vel stole på at antivirusprogrammet mitt funker som det skal, det oppdateres kontinuerlig.

:o(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51675-til-alle-kjente-viktig-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått inn to klez mailer i dag, men siden ormen plukker ut en tilfeldig på lista til den som har fått dritten som avsender aner jeg ikke hvem det var fra! Heldigvis så stoppet Norton det! :-)

Har fått "ørten" virusmailer de siste dagene jeg også :-(

Var faktisk et av innleggene dine som minte meg på at jeg måtte innstallere Norton.

*puster letta ut*

Mvh

Jeg har fått inn to klez mailer i dag, men siden ormen plukker ut en tilfeldig på lista til den som har fått dritten som avsender aner jeg ikke hvem det var fra! Heldigvis så stoppet Norton det! :-)

Jeg har fått fire slike klez-mailer i dag, men avsenderen har vært navn jeg ikke kjenner til. Og det har stått noe på norsk i Subject.

Felles for alle mailene er at de har vært på rundt 120-150 kb. Jeg leste dem på nett, så jeg fikk ikke åpnet dem. Får oppdatere viruskontrollen før jeg laster ned mailene på egen pc når den kommer seg på nett igjen...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...