Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei,

selv om jeg lovet meg selv å legge meg tidlig i dag :-)

Ikke klarer jeg å bevare image'n så seint heller ;-) Den slår sprekker. Innrømmer til og med at jeg har sex. *gisp*

Skrevet

Nei,

Ikke klarer jeg å bevare image'n så seint heller ;-) Den slår sprekker. Innrømmer til og med at jeg har sex. *gisp*

Hehehe! Tror kanskje ikke det kom som noen bombe - det skal godt gjøres å få til så mange jomfrufødsler.

Jeg hadde jo lagt meg, da. For to timer siden... Men det er liten vits å ligge og vri seg i sengen, sant?

Skrevet

Får ikke sove jeg! :-)

Ikke jeg heller.

Skrevet

Nei,

Ingen har tvilt på at du ikke har hatt sex kie! Kankje de som tror på storken...... ;-)

Skrevet

Hehehe! Tror kanskje ikke det kom som noen bombe - det skal godt gjøres å få til så mange jomfrufødsler.

Jeg hadde jo lagt meg, da. For to timer siden... Men det er liten vits å ligge og vri seg i sengen, sant?

Nei, det er sant ;-)

Men jeg har bare "gjort det" de 5 gangene, altså! Man har da ikke sex for moro skyld!

;-)

Skrevet

Nei, det er sant ;-)

Men jeg har bare "gjort det" de 5 gangene, altså! Man har da ikke sex for moro skyld!

;-)

Nei, bevars! ;-)

Gjest Geir
Skrevet

Får ikke sove jeg! :-)

Vil ikkje sove eg ! :)

Skrevet

Ingen har tvilt på at du ikke har hatt sex kie! Kankje de som tror på storken...... ;-)

*ler*

Det er sant.

Men det var bare de 5 gangene, altså! Kors på halsen! (Og jugakors bak ryggen ;-))

Skrevet

Den var ny! ;-) Hvorfor vil du ikke?

Skrevet

Jeg sov etter middag og er ikke trøtt! :-)

Skrevet

Nei, bevars! ;-)

Jepp!

Og fremover blir det kun for å få høyst nødvendig mosjon. Og det må man jo gjøre regelmessig!

For noen lidelser man må gjennom for å komme i form, altså!

;-)

Skrevet

Jepp!

Og fremover blir det kun for å få høyst nødvendig mosjon. Og det må man jo gjøre regelmessig!

For noen lidelser man må gjennom for å komme i form, altså!

;-)

Begynner å bli i ganske god form, jeg da. Ja, altså - jeg har trimsykkel. Eh.

Skrevet

Nei, det er sant ;-)

;-)

Skal jeg slutte med sex jeg da som har sterilisert meg? HÆ? ;-)

Skrevet

Begynner å bli i ganske god form, jeg da. Ja, altså - jeg har trimsykkel. Eh.

Tja, hvis det er det du vil kalle ham, så....

Skrevet

Tja, hvis det er det du vil kalle ham, så....

Hvem, sa du? (A)

;-)

Skrevet

Skal jeg slutte med sex jeg da som har sterilisert meg? HÆ? ;-)

Ja

;-)

(Sier hun som _gleder_seg_ til hun får hormonspiral....)

Skrevet

Hvem, sa du? (A)

;-)

*sukker oppgitt*

Når skal du lære??

Altså: mannen skal gå i løpestreng mellom kjøkkenet og soverommet og brukes etter behag.

;-)

Skrevet

*sukker oppgitt*

Når skal du lære??

Altså: mannen skal gå i løpestreng mellom kjøkkenet og soverommet og brukes etter behag.

;-)

MannEN? Får jeg bare én?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...