kie Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 Nei, selv om jeg lovet meg selv å legge meg tidlig i dag :-) Ikke klarer jeg å bevare image'n så seint heller ;-) Den slår sprekker. Innrømmer til og med at jeg har sex. *gisp* 0 Siter
nanna Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Skrevet 3. mai 2002 Nei, selv om jeg lovet meg selv å legge meg tidlig i dag :-) Ikke klarer jeg å bevare image'n så seint heller ;-) Den slår sprekker. Innrømmer til og med at jeg har sex. *gisp* Hehehe! Tror kanskje ikke det kom som noen bombe - det skal godt gjøres å få til så mange jomfrufødsler. Jeg hadde jo lagt meg, da. For to timer siden... Men det er liten vits å ligge og vri seg i sengen, sant? 0 Siter
nanna Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Skrevet 3. mai 2002 Får ikke sove jeg! :-) Ikke jeg heller. 0 Siter
Amiga Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 Nei, selv om jeg lovet meg selv å legge meg tidlig i dag :-) Ikke klarer jeg å bevare image'n så seint heller ;-) Den slår sprekker. Innrømmer til og med at jeg har sex. *gisp* Ingen har tvilt på at du ikke har hatt sex kie! Kankje de som tror på storken...... ;-) 0 Siter
kie Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 Hehehe! Tror kanskje ikke det kom som noen bombe - det skal godt gjøres å få til så mange jomfrufødsler. Jeg hadde jo lagt meg, da. For to timer siden... Men det er liten vits å ligge og vri seg i sengen, sant? Nei, det er sant ;-) Men jeg har bare "gjort det" de 5 gangene, altså! Man har da ikke sex for moro skyld! ;-) 0 Siter
nanna Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Skrevet 3. mai 2002 Nei, det er sant ;-) Men jeg har bare "gjort det" de 5 gangene, altså! Man har da ikke sex for moro skyld! ;-) Nei, bevars! ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 Får ikke sove jeg! :-) Vil ikkje sove eg ! 0 Siter
kie Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 Ingen har tvilt på at du ikke har hatt sex kie! Kankje de som tror på storken...... ;-) *ler* Det er sant. Men det var bare de 5 gangene, altså! Kors på halsen! (Og jugakors bak ryggen ;-)) 0 Siter
nanna Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Skrevet 3. mai 2002 Vil ikkje sove eg ! Den var ny! ;-) Hvorfor vil du ikke? 0 Siter
Amiga Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 Vil ikkje sove eg ! Jeg sov etter middag og er ikke trøtt! :-) 0 Siter
kie Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 Nei, bevars! ;-) Jepp! Og fremover blir det kun for å få høyst nødvendig mosjon. Og det må man jo gjøre regelmessig! For noen lidelser man må gjennom for å komme i form, altså! ;-) 0 Siter
nanna Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Skrevet 3. mai 2002 Jepp! Og fremover blir det kun for å få høyst nødvendig mosjon. Og det må man jo gjøre regelmessig! For noen lidelser man må gjennom for å komme i form, altså! ;-) Begynner å bli i ganske god form, jeg da. Ja, altså - jeg har trimsykkel. Eh. 0 Siter
Amiga Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 Nei, det er sant ;-) Men jeg har bare "gjort det" de 5 gangene, altså! Man har da ikke sex for moro skyld! ;-) Skal jeg slutte med sex jeg da som har sterilisert meg? HÆ? ;-) 0 Siter
kie Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 Begynner å bli i ganske god form, jeg da. Ja, altså - jeg har trimsykkel. Eh. Tja, hvis det er det du vil kalle ham, så.... 0 Siter
nanna Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Skrevet 3. mai 2002 Tja, hvis det er det du vil kalle ham, så.... Hvem, sa du? (A) ;-) 0 Siter
kie Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 Skal jeg slutte med sex jeg da som har sterilisert meg? HÆ? ;-) Ja ;-) (Sier hun som _gleder_seg_ til hun får hormonspiral....) 0 Siter
kie Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 Hvem, sa du? (A) ;-) *sukker oppgitt* Når skal du lære?? Altså: mannen skal gå i løpestreng mellom kjøkkenet og soverommet og brukes etter behag. ;-) 0 Siter
nanna Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Skrevet 3. mai 2002 *sukker oppgitt* Når skal du lære?? Altså: mannen skal gå i løpestreng mellom kjøkkenet og soverommet og brukes etter behag. ;-) MannEN? Får jeg bare én? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.