Amiga Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 Ja ;-) (Sier hun som _gleder_seg_ til hun får hormonspiral....) Vel jeg trenger å trimme jeg også....... *S* 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 Den var ny! ;-) Hvorfor vil du ikke? Koser meg om natta eg, ingen telefoner eller banking på døra av innpåslitne fotomodeller som trygler om sex osv. ! *deilig å endelig få slappe litt av* Også Rødvinen da......:-) 0 Siter
kie Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 MannEN? Får jeg bare én? Det kommer an på hvordan du mestrer oppgaven. *overrekker pisk med høytidelig mine* Så, ut og dominer! 0 Siter
nanna Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Skrevet 3. mai 2002 Koser meg om natta eg, ingen telefoner eller banking på døra av innpåslitne fotomodeller som trygler om sex osv. ! *deilig å endelig få slappe litt av* Også Rødvinen da......:-) Hehehehe! Men rødvin er godt, ja. Fader - det må jeg gjøre til helgen - kose meg med rødvin. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 Jeg sov etter middag og er ikke trøtt! :-) Sov til langt utpå dagen eg, har ikkje hatt noe eg absolutt skulle ha gjort i dag anna enn å rekke banken, besøk av ei som skulle hente bilder og hjulpet en kamerat i hans nye leilighet ! 0 Siter
kie Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 Vel jeg trenger å trimme jeg også....... *S* Jeg trenger å trimme _masse_! *ler* Om 6 mnd ser du meg på forsiden av Allers med "min slankehistorie" ;-) 0 Siter
nanna Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Skrevet 3. mai 2002 Det kommer an på hvordan du mestrer oppgaven. *overrekker pisk med høytidelig mine* Så, ut og dominer! *bøyer hodet og mottar pisken* ... . . . . *iler ned på soverommet* 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 Hehehehe! Men rødvin er godt, ja. Fader - det må jeg gjøre til helgen - kose meg med rødvin. Om du kjøper treliter så prøv en som heter MezzoMondo (Italiensk seff.), den kosta 320.- og var veldig mye vin for pengene. Fikk 6 på terningen i VG eller Dagbladets kartongvin test i sommer ! 0 Siter
nanna Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Skrevet 3. mai 2002 Om du kjøper treliter så prøv en som heter MezzoMondo (Italiensk seff.), den kosta 320.- og var veldig mye vin for pengene. Fikk 6 på terningen i VG eller Dagbladets kartongvin test i sommer ! Du verden. *noterer* :-) 0 Siter
Amiga Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 Sov til langt utpå dagen eg, har ikkje hatt noe eg absolutt skulle ha gjort i dag anna enn å rekke banken, besøk av ei som skulle hente bilder og hjulpet en kamerat i hans nye leilighet ! Jeg sov i formiddag også, jeg vet ikke hvorfor dagen er så lang og natta bare flyr av sted! Men nå kjenner jeg at jeg skal gå og legge meg snart....... 0 Siter
Amiga Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 Jeg trenger å trimme _masse_! *ler* Om 6 mnd ser du meg på forsiden av Allers med "min slankehistorie" ;-) Da får du sende Allers nedover til meg! ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 Jeg trenger å trimme _masse_! *ler* Om 6 mnd ser du meg på forsiden av Allers med "min slankehistorie" ;-) Da ler vi litt når vi tenker på hvilket trimprogram du har gått gjennom, med eller uten hormonspiral ! He.he.... Mvh 0 Siter
kie Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 *bøyer hodet og mottar pisken* ... . . . . *iler ned på soverommet* *ler* Han vil takke deg for det en dag! 0 Siter
kie Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 Da får du sende Allers nedover til meg! ;-) *ler* Lurer på om familiebladet Allers vil ta inn den story'n, da ;-) *fniser* 0 Siter
kie Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 Da ler vi litt når vi tenker på hvilket trimprogram du har gått gjennom, med eller uten hormonspiral ! He.he.... Mvh *ler* "Ja....eh....så gikk jeg masse *host, host* turer og sånn, da....." 0 Siter
nanna Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Skrevet 3. mai 2002 *ler* Han vil takke deg for det en dag! Håper det. Bare piskeslagene heles... ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.