Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Koser meg om natta eg, ingen telefoner eller banking på døra av innpåslitne fotomodeller som trygler om sex osv. ! :)

*deilig å endelig få slappe litt av*

Også Rødvinen da......:-)

Hehehehe! Men rødvin er godt, ja. Fader - det må jeg gjøre til helgen - kose meg med rødvin.

Gjest Geir

Jeg sov etter middag og er ikke trøtt! :-)

Sov til langt utpå dagen eg, har ikkje hatt noe eg absolutt skulle ha gjort i dag anna enn å rekke banken, besøk av ei som skulle hente bilder og hjulpet en kamerat i hans nye leilighet ! :)

Annonse

Gjest Geir

Hehehehe! Men rødvin er godt, ja. Fader - det må jeg gjøre til helgen - kose meg med rødvin.

Om du kjøper treliter så prøv en som heter MezzoMondo (Italiensk seff.), den kosta 320.- og var veldig mye vin for pengene.

Fikk 6 på terningen i VG eller Dagbladets kartongvin test i sommer !

:)

Sov til langt utpå dagen eg, har ikkje hatt noe eg absolutt skulle ha gjort i dag anna enn å rekke banken, besøk av ei som skulle hente bilder og hjulpet en kamerat i hans nye leilighet ! :)

Jeg sov i formiddag også, jeg vet ikke hvorfor dagen er så lang og natta bare flyr av sted! Men nå kjenner jeg at jeg skal gå og legge meg snart.......

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...