Gå til innhold

Er stress farlig? Uke 29


Kiddo-67

Anbefalte innlegg

Hei!

Er nå i uke 29 med termin 17. juli. Det vil si at jeg har begynt på 7. måned (tror jeg).

Er i full jobb i eget regnskapsbyrå uten ansatte. Må jobbe en del kvelder og helger også. Det har vært, og er, mye stress i forbindelse med årsavslutning og selvangivelser som fortsatt ikke er ferdig.

Har en datter på 3 som er hos dagmamma på dagen, og en mann som også jobber for seg selv og er bare hjemme for å sove (bokstavelig talt). Jeg er derfor i praksis alenemor.

Har også bekkenløsning som gjør at jeg ikke kan gjøre unna stort med husarbeid, eller aktivisere vesla når hun er hjemme.

Begynner å bli ganske sliten, ja, rett og slett utslitt. Helgene står for meg som de værste, siden jeg er hjemme alene med vesla uten avlastning. (Fy for en dårlig mor jeg er... :-(

Jeg får aldri sovet ut eller hvilt stort, og sover dårlig om nettene.

Ingen av oss kan kutte ned på jobbingen, det har vi ikke råd til. Jeg kan heller ikke ta permisjon etter fødselen, men jobber mindre i sommerhalvåret.

Jeg lurer på om all jobbingen/stresset er farlig for barnet i magen?

Hadde en bitteliten blødning i uke 20, men det var bare et par dråper friskt blod.

God helg!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...